Symetria przygotowała internetową kampanię reklamową dla Telekomunikacji Polskiej S.A. Wykonana kreacja oparta jest o pomysł karaoke i umożliwia śpiewanie piosenki z bohaterami marki – Sercem i Rozumem.
Promowanym w kampanii produktem są pakiety telewizyjne, które w ramach aktualnej promocji można oglądać do 6 miesięcy za darmo. Oferta dotyczy nowych Klientów, którzy jednocześnie zawierają lub przedłużają umowę na neostradę z telewizją.
– Pomysł na baner-karaoke wpadł nam do głowy już w trakcie pierwszego oglądania telewizyjnej wersji reklamy – po prostu ten spot sam prosił się o interaktywną adaptację w internecie – komentuje Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.
Na uwagę zasługuje ciekawy pomysł wsparcia kreacji telewizyjnej przez internetowe formy reklamy. Zrealizowany baner jest niestandardowy. Opiera się o zabawę i nawiązywanie kontaktu z klientem, co zacieśnia więzi z marką.
Współpraca Symetrii z TP S.A. i PTK Centerel trwa od 2008 roku. Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory zrealizowano kilkadziesiąt linii kreacyjnych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.