Symetria śpiewa z TP S.A.

Symetria przygotowała internetową kampanię reklamową dla Telekomunikacji Polskiej S.A. Wykonana kreacja oparta jest o pomysł karaoke i umożliwia śpiewanie piosenki z bohaterami marki – Sercem i Rozumem.

Promowanym w kampanii produktem są pakiety telewizyjne, które w ramach aktualnej promocji można oglądać  do 6 miesięcy za darmo.  Oferta dotyczy nowych Klientów, którzy jednocześnie zawierają lub przedłużają umowę na neostradę z telewizją.
Symetria śpiewa z TP S.A. 1

– Pomysł na baner-karaoke wpadł nam do głowy już w trakcie pierwszego oglądania telewizyjnej wersji reklamy – po prostu ten spot sam prosił się o interaktywną adaptację w internecie – komentuje Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.

Na uwagę zasługuje ciekawy pomysł wsparcia kreacji telewizyjnej przez internetowe formy reklamy.  Zrealizowany baner jest niestandardowy. Opiera się o zabawę i nawiązywanie kontaktu z klientem, co zacieśnia więzi z marką.

Współpraca Symetrii z TP S.A. i PTK Centerel trwa od 2008 roku.  Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory zrealizowano kilkadziesiąt linii kreacyjnych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top