Symetria wyodrębnia dwie nowe marki

Opublikowano: 4 maja 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

1 maja 2011 roku Symetria oficjalnie zmieniła się w Grupę Symetria. W strukturze zostały wydzielone dwie nowe marki – Symetria Creative i Symetria IT.  Agencja poszerzyła także portfel usług.

Od kilku lat poznańska firma inwestuje w nowoczesne technologie (jak np. UserZoom – platformę do przeprowadzania badań użyteczności online) i zwiększa zatrudnienie. Zespół liczy obecnie ponad 30 osób. Powodem rozbudowy firmy jest zwiększające się zapotrzebowanie na usługi biznesowe w Internecie.

„Wielu naszych klientów oczekuje, bypo przeprowadzeniu badań użyteczności zaprojektować i wdrożyć dany serwis lub aplikację. Zdecydowaliśmy się poszerzyć portfel usług i wykonywać projekty kompleksowo. W działaniach tychwykorzystujemy doświadczenie, które zdobyliśmy zarządzając dwoma własnymi serwisami społecznościowymi – Vitalia.pl i Trener.pl. Portale te zostały od podstaw stworzone i wdrożone przez nasz zespół”. – mówi Wojciech Wrzaskała, Współwłaściciel Symetrii.

Symetria wyodrębnia dwie nowe marki 1

W wyniku rozwoju spółki, powstała Grupa Symetria, na którą składają się 3 marki:
•    Symetria – lider usability oraz UX design w Polsce,
•    Symetria Creative – agencja interaktywna specjalizująca się w userexperience marketingu,
•    Symetria IT – wdrożenia i obsługa programistyczna, także na platformy mobilne.

Poza zmianami strukturalnymi,odświeżone zostało logo, stworzono nową wersję strony internetowej oraz uruchomionoserwis Symetryczna.pl – blog dla osób zainteresowanych tematyką z zakresu usability i interactive.

Grupa Symetria to nie tylko usługi z zakresu e-biznesu. W skład rodziny wchodzą dwa autorskie serwisy społecznościowe: Vitalia.pl oraz  Trener.pl. Portale odwiedza łącznie ponad 1,2 miliona użytkowników każdego miesiąca.

Hanna LaskowskaSymetria wyodrębnia dwie nowe marki

Podziel się!

O autorze

hania