Dla wielu firm chcących zaistnieć w Internecie pozycjonowanie jest jednym z najbardziej efektywnych i relatywnie najtańszych sposobów zdobywania klientów. Przychody agencji interaktywnej Synerway z usług pozycjonowania systematycznie rosną. W trzecim kwartale tego roku firma odnotowała 49-procentowy wzrost w stosunku do kwartału poprzedniego.
– Cztery lata temu, za namową naszych klientów niezadowolonych z usług konkurencji, zaczęliśmy świadczyć usługi SEO i zarządzać płatnymi kampaniami Adwords. Przez kolejne lata zdobywaliśmy wiedzę i zaplecze pozwalające nam dziś skutecznie pozycjonować najtrudniejsze frazy o indeksie trudności 9/10 i 10/10 – mówi kierownik Działu eMarketingu, Łukasz Głuszcz.
Umieszczenie firmowej witryny na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych doskonale promuje przedsiębiorstwo, dzięki czemu łatwiej dociera ono ze swoją ofertą do grupy docelowej.
– Zawsze uzgadniamy z klientem pozycje, które po optymalizacji SEO ma osiągać jego witryna. Za dobry rezultat uważamy tylko taką sytuację, w której pozycjonowana witryna znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania za pomocą określonych, charakterystycznych dla danej branży, słów kluczowych – wyjaśnia Łukasz Głuszcz.
Synerway działa na polskim rynku od 2002 roku. Oprócz pozycjonowania specjalizuje się m.in. w budowie i wdrażaniu systemów rezerwacyjnych, platform sprzedażowych, systemów CRM i ERP.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!