Synerway stawia na SEO

Opublikowano: 22 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Dla wielu firm chcących zaistnieć w Internecie pozycjonowanie jest jednym z najbardziej efektywnych i relatywnie najtańszych sposobów zdobywania klientów. Przychody agencji interaktywnej Synerway z usług pozycjonowania systematycznie rosną. W trzecim kwartale tego roku firma odnotowała 49-procentowy wzrost w stosunku do kwartału poprzedniego.
– Cztery lata temu, za namową naszych klientów niezadowolonych z usług konkurencji, zaczęliśmy świadczyć usługi SEO i zarządzać płatnymi kampaniami Adwords. Przez kolejne lata zdobywaliśmy wiedzę i zaplecze pozwalające nam dziś skutecznie pozycjonować najtrudniejsze frazy o indeksie trudności 9/10 i 10/10 – mówi kierownik Działu eMarketingu, Łukasz Głuszcz.

Umieszczenie firmowej witryny na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych doskonale promuje przedsiębiorstwo, dzięki czemu łatwiej dociera ono ze swoją ofertą do grupy docelowej.

– Zawsze uzgadniamy z klientem pozycje, które po optymalizacji SEO ma osiągać jego witryna. Za dobry rezultat uważamy tylko taką sytuację, w której pozycjonowana witryna znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania za pomocą określonych, charakterystycznych dla danej branży, słów kluczowych – wyjaśnia Łukasz Głuszcz.

Synerway działa na polskim rynku od 2002 roku. Oprócz pozycjonowania specjalizuje się m.in. w budowie i wdrażaniu systemów rezerwacyjnych, platform sprzedażowych, systemów CRM i ERP.

www.synerway.pl

Hanna LaskowskaSynerway stawia na SEO

Podziel się!

O autorze

hania