Dla wielu firm chcących zaistnieć w Internecie pozycjonowanie jest jednym z najbardziej efektywnych i relatywnie najtańszych sposobów zdobywania klientów. Przychody agencji interaktywnej Synerway z usług pozycjonowania systematycznie rosną. W trzecim kwartale tego roku firma odnotowała 49-procentowy wzrost w stosunku do kwartału poprzedniego.
– Cztery lata temu, za namową naszych klientów niezadowolonych z usług konkurencji, zaczęliśmy świadczyć usługi SEO i zarządzać płatnymi kampaniami Adwords. Przez kolejne lata zdobywaliśmy wiedzę i zaplecze pozwalające nam dziś skutecznie pozycjonować najtrudniejsze frazy o indeksie trudności 9/10 i 10/10 – mówi kierownik Działu eMarketingu, Łukasz Głuszcz.
Umieszczenie firmowej witryny na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych doskonale promuje przedsiębiorstwo, dzięki czemu łatwiej dociera ono ze swoją ofertą do grupy docelowej.
– Zawsze uzgadniamy z klientem pozycje, które po optymalizacji SEO ma osiągać jego witryna. Za dobry rezultat uważamy tylko taką sytuację, w której pozycjonowana witryna znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania za pomocą określonych, charakterystycznych dla danej branży, słów kluczowych – wyjaśnia Łukasz Głuszcz.
Synerway działa na polskim rynku od 2002 roku. Oprócz pozycjonowania specjalizuje się m.in. w budowie i wdrażaniu systemów rezerwacyjnych, platform sprzedażowych, systemów CRM i ERP.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.