SYNOVATE – badania marketingowe pod nową marką

Jedna z większych międzynarodowych firm badawczych – MEMRB Custom Research Worldwide obecna także na polskim rynku zmieniła nazwę na SYNOVATE. To kolejny etap rozwoju firmy związany z jej wejściem do holdingu AEGIS w 2001 r.

Nazwa SYNOVATE jest połączeniem angielskich słów oznaczających synergię oraz innowacyjność. Obowiązuje na wszystkich rynkach, na których działa firma, w tym również w Polsce.

SYNOVATE znajduje się w pierwszej dziesiątce firm badawczych na świecie pod względem obrotów z badań rynku. Posiada 77 biur w 46 krajach (Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Europa, Azja, Afryka). Zatrudnia ponad 3 000 pracowników.

Do 2001 roku firma istniała pod nazwą MEMRB International. Dwa lata temu spółka podzieliła się na dwie firmy: MEMRB International zajmującą się badaniami typu retail audit oraz MEMRB CRW przeprowadzającą badania konsumenckie. Ta ostatnia weszła w skład holdingu AEGIS, który w ten sposób poszerzył zasięg działalności o Europę Środkową i Wschodnią, rejon Morza Śródziemnego oraz Bliski Wschód.

Oprócz tradycyjnych metod badawczych SYNOVATE przeprowadza badania w oparciu o sprawdzone i unikalne modele, np. w zakresie: pomiaru wartości marki i segmentacji – The Momentum Engine, badań satysfakcji/przywiązania klienta – Commitments, badań cenowych – „enhanced” BPTO, trackingów marki, w tym pomiaru efektywności kampanii reklamowych – BrandVision, pozycjonowania marki – PinPoint oraz w zakresie przewidywania sprzedaży MarkeTest.

Na polskim rynku firma działa od 1991 roku. Pracami polskiego oddziału firmy kieruje Michalis Michael, który pełni również funkcję Dyrektora Zarządzającego na Europę Centralną.

http://www.synovate.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top