Serwis Moto.Gratka.pl uruchomił nowy system promocji ogłoszeń. Zmiana umożliwia wyróżnianie ogłoszeń na zasadzie podbić. Użytkownik sam decyduje, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta znalazła się w czołówce listy wyszukiwania.
Nowa funkcjonalność serwisu Moto.Gratka.pl umożliwia wyróżnianie ogłoszeń za pomocą podbić. Użytkownik może zakupić punkty, dzięki którym „podbija” swoją ofertę. Im więcej punktów wyróżniających ogłoszenie, tym ogłoszenie zajmuje wyższą pozycję na listach wynikowych wśród ogłoszeń wyróżnionych.
To dobra forma promocji dla tych, którym zależy, by ich oferta rzucała się w oczy – mówi Marcin Piekło, Menedżer Projektów w Gratka Sp. z o.o. – Warto pamiętać, że pierwsze listy wyszukiwań, na których znajdują się wyróżnione ogłoszenia, odnotowują kilkakrotnie więcej odsłon niż dalsze strony – dodaje Marcin Piekło.
Cena jednego punktu (podbicia), który wyróżnia ogłoszenie przez siedem dni, to 1,22PLN z VAT. Użytkownik może wyróżnić swoją ofertę dowolną ilość razy oraz dowolną ilością punktów (min 1 punktów – max 10000 punktów).
Po raz kolejny staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o. – Nie narzucamy ceny z góry, to rynek ustali rzeczywistą wartość wyróżnienia ogłoszenia – zauważa Prezes.
Funkcjonalność wzbogacona jest także w automatyczne podtrzymanie wyróżnienia oraz możliwość wyróżniania hurtowego dla klientów posiadających panel firmowy. W przyszłości Gratka.pl planuje wprowadzić podobne rozwiązanie na swoich pozostałych serwisach.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.