W marcu, na rynku polskim, pojawi się nowy gracz w zakresie obsługi programów partnerskich – system3.pl.
Jest to wspólna inicjatywa spółek grupy K2 Internet S.A., program polega na generowaniu określonych przez Reklamodawcę akcji (sprzedaż, wypełnienie formularza) oraz wizyt w serwisie Klienta poprzez serwisy partnerskie.
– Powstanie nowej spółki wiąże się z rozwojem nowych kompetencji w grupie K2. Widzimy przyszłość i receptę na kryzys w programach partnerskich, a dodatkowe funkcjonalności pozwolą na łatwiejszy monitoring wydatków – mówi Janusz Zebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A.
Powstanie system3.pl łączy się jednocześnie z awansem Magdaleny Czachowskiej na stanowisko Affiliate Marketing Director. Czachowska od początku koordynowała powstawanie projektu. W system3.pl odpowiedzialna jest za pozyskiwanie nowych Klientów, koordynację obsługi obecnych oraz rozwój spółki. Poprzednio, przez okres 3 lat pracowała w domu mediowym ACR S.A. na stanowisku Affiliate Marketing Manager. Magda jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej. Obecnie robi doktorat w Akademii Leona Koźmińskiego.
– Mamy ponad trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu programów partnerskich, zatem nasza technologia została opracowana tak, aby ułatwić sposób zarządzania kampanią reklamową, a tym samym zwiększyć efektywność prowadzonych programów. Ponadto, wdrożyliśmy rozbudowany system statystyk, które pozwalają na pełną optymalizację wydatkowanych kosztów. – mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki system3.pl.
W chwili obecnej prowadzone są testowe kampanie dla Klientów takich jak Wealth Solutions Sp. z o.o., Audioteka.pl i Commercial Union OFE.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.