Aż o sześć znanych i popularnych kanałów poszerzy się oferta programowa telewizji cyfrowej DIALOGu. Od połowy stycznia na ekranach zagoszczą Hallmark, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, BBC Lifestyle, VH1 Classic i Deutsche Welle TV.
Do pakietu „Kobieta”, 15 stycznia zostaną włączone kanały Hallmark i BBC Lifestyle. Comedy Central Polska i VH1 Classic dołączą do filmowo-muzycznego pakietu „Rozrywka”. Nickelodeon Polska to nowość w ofercie „Dzieci”, a Deutsche Welle TV uatrakcyjni podstawowy „Pakiet Domowy”.
Sześć nowych kanałów w DIALOGmedia to początek tegorocznych nowości programowych. Od marca 2010 dla wszystkich abonentów „Pakietu Domowego” i „Domowego + HD” dostępny będzie także kanał Superstacja, a liczba najpopularniejszych kanałów w pakiecie podstawowym zwiększy się aż do 42.
W telewizji cyfrowej DIALOGu abonenci korzystać mogą już z 92 kanałów, uporządkowanych w pakiety tematyczne (m.in. „Wiedza”, „Dzieci”, „Kino”, „Rozrywka”, „Historia”), pakiety premium (Canal+, Cinemax i HBO), pakiet „Domowy+ HD” oraz kanały HD oferowane a la carte.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.