Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

Opublikowano: 11 stycznia 2012. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych? A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, żeby zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów?

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer 1W dniach 23-24 lutego 2012 roku w Warszawie odbędzie się czwarta edycja organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online firmy.

W trakcie szkoleń nauczysz się od podstaw jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.

Dla pierwszych uczestników przygotowana została oferta specjalna – jeżeli zarejestrujesz się przed 22 stycznia, za jeden dzień szkoleniowy zapłacisz 470 zł netto, oszczędzając 120 zł.

Zarejestruj się na szkolenia Conversion lub czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej na temat prowadzących, programu oraz lokalizacji szkoleń.

Szkolenia prowadzą certyfikowani przez Google eksperci Conversion – Mariusz Michalczuk oraz Paweł Ogonowski. Obaj szkolili w trakcie dedykowanych szkoleń zamkniętych przedstawicieli wiodących firm w Polsce – z ich wiedzy skorzystały takie firmy, jak Grupa Pracuj, LUKAS Bank, Sygma Bank, czy Krajowy Rejestr Długów.

Podczas szkoleń otwartych Conversion zdobędziesz konkretne i praktyczne umiejętności.

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer 2Google Analytics

  • Dowiesz się jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych online.
  • Poznasz strategiczne podejście do efektywnej analizy danych.
  • Dowiesz się jak działa Google Analytics i jak unikać najczęściej popełnianych błędów.
  • Dowiesz się jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie w celu wygodnej analizy danych.
  • Poznasz efektywne sposoby na wykorzystanie segmentów zaawansowanych i tworzenie raportów niestandardowych w celu wyciągania dokładnych wniosków.
  • Dowiesz się jak zmodyfikować kod śledzący w celu śledzenia e-commerce, śledzenia zdarzeń i śledzenia wielu domen na raz.

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer 3Google Website Optimizer

  • Dowiesz się jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu generowanego przez stronę internetową.
  • Poznasz najpopularniejsze metody testów, ich zalety i wady.
  • Dowiesz się, jak tworzyć testy w Google Website Optimizer oraz jak efektywnie analizować dane z raportów.
  • Poznasz metody na identyfikację stron i elementów w ich obrębie, które warto testować.
  • Dowiesz się, jak rozwiązywać najczęściej spotykane problemy i wyzwania; poznasz alternatywy dla Google Website Optimizera.

Jeżeli jesteś:

  • specjalistą z działu marketingu lub e-marketingu
  • osobą odpowiedzialną za SEO/SEM i promocję online
  • webmasterem, zlecającym kampanie agencjom zewnętrznym
  • osobą, która samodzielnie prowadzi działania promocyjne w internecie

to oferta firmy Conversion jest skrojona na miarę Twoich potrzeb.

Szkolenia odbędą się w Warszawie, w centrum konferencyjnym budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A. Sala szkoleniowa jest klimatyzowana i posiada na wyposażeniu bezprzewodowe połączenie z internetem. Położenie budynku w sąsiedztwie najważniejszych punktów komunikacyjnych miasta (Dworzec Warszawa Centralna, Dworzec Warszawa Zachodnia, Metro Centrum) gwarantuje bezproblemowy i szybki dojazd, także osobom spoza Warszawy.

Cena regularna jednego dnia szkoleniowego to 590 zł netto. Obejmuje ona:

  • ponad 5 godzin efektywnego szkolenia Google Analytics lub Google Website Optimizer,
  • certyfikat ukończenia szkolenia, wydawany przez Conversion,
  • materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej,
  • gadżety Conversion: kubek, notes oraz długopis,
  • serwis kawowo-ciastkowy.

Dla pierwszych uczestników przygotowana została oferta specjalna – jeżeli zarejestrujesz się przed 22 stycznia, za jeden dzień szkoleniowy zapłacisz tylko 470 zł netto, oszczędzając 120 zł.

Wybierając dwa dni szkoleniowe, również korzystasz z oferty promocyjnej i płacisz 940 zł netto, oszczędzając łącznie 240 zł.

Przejdź na oficjalną stronę szkoleń Conversion i zarejestruj się.

Dawid ZarazińskiSzkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.