Jesienią zadebiutuje opisywany przez nas projekt Google TV. Tymczasem szwedzka firma uruchomiła właśnie własną hybrydę telewizji i internetu, wykorzystującą system operacyjny Android.
Firma People of Lava nazwała swój projekt Scandinavia. Telewizor reklamowany hasłem „Okno na świat” dostępny jest w trzech wariantach: 42, 47 oraz 55 calowym. Premiera urządzenia odbyła się na targach elektronicznych w Berlinie. Obecnie dostępne będzie jedynie w Szwecji.
Producent urządzenia udostępnił w jego ramach wiele aplikacji między innymi klienta YouTube, Facebook’a, Twitter’a, Google Mapy, e-mail’a i przeglądarkę internetową opartą o technologię Webkit. Pojawić ma się również w najbliższej przyszłości „People of Lava App Store”. W zestawie z telewizorem dostępne są bezprzewodowa klawiatura i mysz.
Scandinavia opiera się na technologii Android w wersji 1.5. Poniżej prezentujemy dwa filmy przybliżające działanie projektu.
Źródło: ReadWriteWeb
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.