Adam Dyba

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction

Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction. Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w […]

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction więcej »

Nowy Prezes w spółkach Afilo i AdAction

Adam Dyba objął funkcję Prezesa Zarządu w spółkach Afilo i AdAction. Głównym zadaniem nowego Prezesa będzie pomoc w budowie strategii rozwoju oraz kontrola operacyjna nad funkcjonowaniem obu firm. Obydwie spółki należą do grupy kapitałowej ZPR S.A. Adam Dyba był założycielem i wieloletnim prezesem jednej z najstarszych polskich firm działających na rynku reklamy internetowej – Internetowego

Nowy Prezes w spółkach Afilo i AdAction więcej »

ClickAd wprowadza system SAO

ClickAd wprowadza do swojej oferty nowe narzędzie o nazwie SAO – system do automatycznej optymalizacji działań reklamowych w Internecie. Udostępniona przez ClickAd technologia pozwala na optymalizację kampanii w trakcie jej trwania i jest szczególnie skuteczna przy dużych akcjach zasięgowych. System SAO różni się od tradycyjnych narzędzi do optymalizacji kampanii reklamowych prowadzonych on-line. Jego działanie polega

ClickAd wprowadza system SAO więcej »

Nowa strona ClickAd

Firma ClickAd – specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych – uruchomiła swoją nową witrynę firmową. Nowa strona opiera się na całkowicie innej koncepcji niż poprzednia i ma za zadanie lepiej oddawać nową strategię firmy, która zostanie przedstawiona w kolejnym miesiącu. Udostępniona użytkownikom strona korporacyjna firmy ClickAd całkowicie różni się od swej poprzedniczki. Ma

Nowa strona ClickAd więcej »

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet

IDMnet to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. O sytuacji firmy jak i całej branży reklamy on-line, planach na przyszłość i aktualnych projektach rozmawiamy z Maciejem Musiołem, nowym Dyrektorem Generalnym IDMnet. Redakcja: W czerwcu tego roku objął Pan stanowisko Dyrektora Generalnego IDMnet. Czy oznacza to rewolucyjne zmiany czy raczej kontynuację dotychczasowej „polityki” firmy?

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet więcej »

ClickAd startuje na Ukrainie

Firma Sanitec Koło, będąca częścią Grupy Sanitec, największego w Europie producenta ceramiki łazienkowej, rozpoczyna internetową kampanię reklamową na Ukrainie. Jest to pierwsza akcja promocyjna tej firmy na wschodnim rynku wykorzystująca Internet jako medium reklamowe. Kampanię w całości obsługuje ukraińska filia firmy ClickAd. Kampania reklamowa koncentrująca się na promocji wanny Magnum rozpocznie się 4 września 2006 i

ClickAd startuje na Ukrainie więcej »

ClickAd rozpoczyna ekspansję na rynki wschodnie

Firma ClickAd – specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych – otworzyła swój oddział w Kijowie na Ukrainie. Jest to kolejny, po pozyskaniu zagranicznego inwestora, krok w realizacji nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada ekspansję na kraje wschodnie oraz umacnianie pozycji na polskim rynku reklamy internetowej. ClickAd poza planowaniem i zakupem mediów internetowych oferuje

ClickAd rozpoczyna ekspansję na rynki wschodnie więcej »

Scroll to Top