Adam Dyba

IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego

Maciej Musioł objął stanowisko Dyrektora Generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet, wcześniej sprawował funkcję Dyrektora Biura Reklamy i odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe. Zastąpił na stanowisku Adama Dybę, który odszedł z firmy. Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat i jest jednym z twórców sukcesu firmy. W swej dotychczasowej pracy […]

IDMnet ma nowego Dyrektora Generalnego więcej »

Reklama tekstowa w IDMnet

11 maja w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net. AdPortal powstał

Reklama tekstowa w IDMnet więcej »

Lepsze geotargetowanie w IDMnet

Sieć reklamowa IDMnet podpisała umowę z firmą badawczą Gemius S.A. na wykorzystanie systemu GemiusGeo. Dzięki temu wyświetlanie reklam w zależności od rejonu geograficznego będzie jeszcze bardziej skuteczne. IDMnet już w 2001 roku, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła geotargetowanie reklam. System IDMgeo, który odpowiada za targetowanie geograficzne, rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Pozwala

Lepsze geotargetowanie w IDMnet więcej »

POLITYKA w ofercie sieci IDMnet

IDMnet nie zwalnia wysokiego tempa rozwoju – 16 stycznia do sieci dołączył serwis polityka.pl, internetowe wydanie POLITYKI, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników opinii. Polityka.pl generuje miesięcznie średnio prawie pół miliona odsłon i przyciąga ponad 60 000 użytkowników. POLITYKA powstała w 1957 roku i przez cały czas swego istnienia jest jednym z

POLITYKA w ofercie sieci IDMnet więcej »

Noworoczne wzmocnienia w IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet powiększa swój zespół. Dynamiczny rozwój firmy i coraz większa ilość prowadzonych projektów zaowocowały poszerzeniem istniejących już struktur, a także powołaniem nowej komórki organizacyjnej – Działu Nowych Projektów. Z początkiem Nowego Roku skład osobowy IDMnet poszerzył się o sześć nowych osób. Wzmocniono dział agencyjny, obsługi adserwerowej i klientów bezpośrednich, a także powołano

Noworoczne wzmocnienia w IDMnet więcej »

Edipresse Polska razem z IDMnet

Wraz początkiem Nowego Roku Edipresse Polska, jedno z największych i najszybciej rozwijających się wydawnictw prasowych w Polsce, rozpoczyna współpracę z internetową siecią reklamową IDMnet. IDMnet będzie odpowiadać za emisję i obsługę powierzchni reklamowych ośmiu witryn wydawnictwa wśród których znajdują się między innymi serwisy internetowe takich tytułów jak VIVA! i Przekrój. Edipresse Polska należy do grupy

Edipresse Polska razem z IDMnet więcej »

Kampania radiowa Lukas Banku w internecie realizawana przez IDMnet

21 listopada br. rozpoczęła się internetowa część kampanii reklamowej Lukas Banku 'Ty też żądaj zysków’, będąca częścią globalnej akcji promocyjnej prowadzonej przez bank. Celem działań promocyjnych jest zachęcenie do oszczędzania w banku oraz promocja rachunku osobistego Lukas e-Konto PRO. Sieć IDMnet odpowiedzialna za kampanię internetową, przygotowała spoty reklamowe, które można usłyszeć w PolskaStacja.pl. To pierwsza

Kampania radiowa Lukas Banku w internecie realizawana przez IDMnet więcej »

Scroll to Top