Adkontekst wprowadza reklamy w formacie flash
Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy – Adkontekst Flash w reklamach intekstowych. Jest to już kolejny rodzaj reklamy dostępny w ramach Intertext.
Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy – Adkontekst Flash w reklamach intekstowych. Jest to już kolejny rodzaj reklamy dostępny w ramach Intertext.
Grono.net i sieć reklamowa Adkontekst rozpoczęły współpracę w zakresie emisji reklam na serwisie. Od sierpnia reklamodawcy Adkontekst otrzymali możliwość promowania swoich produktów i usług w jednym z serwisów społecznościowych w Polsce.
W związku z wyświetleniem 50-miliardowej reklamy na serwisach partnerskich (poza wyszukiwarką), sieć reklamowa Adkontekst podsumowała swoją niemal czteroletnią działalność. W tym okresie średnioroczny wzrost liczby odsłon wyniósł 67%, zaś kliknięć 190%.
Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r. Obie firmy spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu – zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.
Łukasz Ciechanek awansował w NetSprint.pl na stanowisko kierownika ds. rozwoju sieci wydawców w sieci reklamowej Adkontekst.
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadza nowy produkt dla właścicieli serwisów internetowych, które w sposób aktywny wykorzystują wyszukiwarkę swoich zasobów, a więc m.in.: portali, sklepów internetowych, serwisów aukcyjnych, nieruchomościowych, ogłoszeniowych oraz porównywarek cen. Adkontekst Site Search pozwala wykorzystać i połączyć potencjał wyszukiwarki na portalu partnera oraz zasobów bazy reklam z sieci Adkontekst. Nowy produkt pozwala emitować
Site Search – nowa możliwość zarobku dla partnerów Adkontekst więcej »
NetSprint wprowadził narzędzie do wyszukiwania i kontekstowej prezentacji treści w serwisach internetowych – NetSprint Information Access Platform. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla dużych wydawców online (np. portali informacyjnych) dążących do optymalnego wykorzystania posiadanych treści. NetSprint IAP poprawia użyteczność serwisów internetowych oraz ułatwia ich użytkownikom dotarcie do wszystkich interesujących ich informacji. Wdrożenie sytemu przekłada się
NetSprint Information Access Platform – nowa usługa od NetSprint więcej »