Adkontekst

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo. W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg udogodnień dla reklamodawców i partnerów oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane. Dotychczas reklamy w wyszukiwarce NetSprint prezentowane były oddzielnie z dwóch systemów: Linków […]

Zmiany w ofercie reklamowej NetSprint.pl i WP.pl więcej »

LOGICSEARCH nowy podmiot na rynku SEM/SEO

ARBOmedia AG tworzy w swoich strukturach nową firmę oferującą reklamę w Internecie. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie działalność rozpoczyna LOGICSEARCH – firma która skupi się na marketingu w wyszukiwarkach oraz reklamie kontekstowej. LOGICSEARCH zaoferuje swoim klientom planowanie, realizację i optymalizację oraz analizę wyników kampanii CPC w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Zakres usług firmy uzupełniany jest

LOGICSEARCH nowy podmiot na rynku SEM/SEO więcej »

Search Adkontekst – nowa funkcjonalność Adkontekst

System reklamy kontekstowej Adkontekst został wzbogacony o kolejną funkcjonalność – Search Adkontekst. Jest to moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę WWW, w której wyświetlane są reklamy kontekstowe. Narzędzie umożliwia generowanie przychodu właścicielom serwisów internetowych oraz powiększa zasięg reklamowy wyszukiwarki NetSprint i systemu Adkontekst. Adkontekst to największy polski system reklamy kontekstowej. Partnerami systemu jest ponad

Search Adkontekst – nowa funkcjonalność Adkontekst więcej »

NetSprint przeszukuje zasoby portalu IDG.pl

International Data Group Poland S.A. polski oddział koncernu IDG – właściciel portalu IDG.pl wdrożył wyszukiwarkę NetSprint Site, dzięki której jego użytkownicy uzyskali prostszy i szybszy dostęp do zasobów portalu. Firmy rozpoczynają również współpracę w zakresie sprzedaży reklam w wyszukiwarce. W wynikach wyszukiwania na portalu IDG.pl wyświetlane będą również Boksy Adkontekst. NetSprint Site zastąpił dotychczas wykorzystywaną

NetSprint przeszukuje zasoby portalu IDG.pl więcej »

Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst

Adkontekst obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności. Adkontekst – system reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – wystartował we wrześniu 2005 roku. Początkowo tylko na tematycznych

Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst więcej »

NetSprint.pl z Orkla Press

NetSprint.pl i 12 dzienników regionalnych należących do Orkla Press Polska podpisały Umowy o współpracy. Serwisy internetowe gazet zostały wzbogacone o wyszukiwarkę internetową NetSprint. Jednocześnie został wdrożony na nich Adkontekst – system reklamy kontekstowej. Biura reklamy Orkla Press wzbogaciły też swoją ofertę o Link Sponsorowany sieci Wirtualnej Polski i NetSprint.pl. Serwisy internetowe prasy codziennej należące do

NetSprint.pl z Orkla Press więcej »

Kalkulator Adkontekst

Na przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości. W

Kalkulator Adkontekst więcej »

Scroll to Top