Adkontekst

Bardzo dobre półrocze NetSprint.pl

NetSprint.pl podsumował pierwsze, bardzo dobre półrocze – spółka po raz kolejny zanotowała wzrost przychodów, dynamicznie rozwija unikalne usługi i funkcjonalności, a przede wszystkim weszła w skład międzynarodowej grupy ORKLA MEDIA. Przychody spółki wzrosły o 60% w stosunku do analogicznego okresu roku 2005 i wyniosły 2,830 mln zł. Zysk brutto wyniósł 175 tys. zł. Źródłem wzrostu […]

Bardzo dobre półrocze NetSprint.pl więcej »

Dynamiczny rozwój Adkontekstu

Wystarczył kwartał, by do autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst – przystąpiło ponad 100 serwisów internetowych, znacząco zwiększając potencjał reklamowy obu partnerów. Twórcy Adkontekstu zapowiadają dalszy wzrost zasięgu, m.in dzięki włączaniu do niego serwisów osób nieprowadzących działalności gospodarczej. Wirtualna Polska wraz z NetSprint.pl podsumowały pierwsze trzy miesiące funkcjonowania Adkontekstu – autorskiego

Dynamiczny rozwój Adkontekstu więcej »

NetSprint podsumowuje rok

W 2005 roku NetSprint.pl ponad dwukrotnie zwiększył swoje przychody w stosunku do roku ubiegłego. Spółka odnotowała w tym okresie zysk brutto na poziomie 396.000 zł. Głównym źródłem wzrostu była sprzedaż Linków Sponsorowanych oraz rozwiązań wyszukiwawczych dla sektora MSP i dużych korporacji. NetSprint.pl zamknął rok bogatszy o nowe funkcjonalności swojej wyszukiwarki, zmodernizowaną szatę graficzną oraz z

NetSprint podsumowuje rok więcej »

Reklama kontekstowa w WP

Wirtualna Polska wraz z NetSprint.pl wprowadziła system pozwalający wyświetlać reklamę kontekstową w postaci Boksów Adkontekst. Boksy Adkontekst, pierwotnie wyświetlane na podstronach WP.pl, pojawią się wkrótce również na serwisach zewnętrznych w stosunku do Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, generując przychody także dla właścicieli tych witryn. Adkontekst to stworzony przez Wirtualną Polskę i NetSprint.pl system umożliwiający wyświetlanie na

Reklama kontekstowa w WP więcej »

Scroll to Top