Fortinet ostrzega przed luką w PDF
Raport Threatscape za maj 2010 wskazuje, że głównym zagrożeniem dla systemów informatycznych w ubiegłym miesiącu była luka w systemie PDF, rozpowszechniana w sieci poprzez intensywne kampanie spamowe.
Raport Threatscape za maj 2010 wskazuje, że głównym zagrożeniem dla systemów informatycznych w ubiegłym miesiącu była luka w systemie PDF, rozpowszechniana w sieci poprzez intensywne kampanie spamowe.
Zgodnie z informacjami zebranymi przez Laboratorium Badawcze F-Secure, w ciągu ostatnich lat wiele firm padło ofiarą ataków spowodowanych m.in. przez trojany, ale ani jedna z nich nie podała tej informacji do wiadomości publicznej.
Apetito to nazwa komputerowej książki kucharskiej, która pomoże nam wykorzystać produkty, jakie akurat mamy w lodówce. Program jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze – z łatwością skorzysta z niego dosłownie każdy miłośnik gotowania.
Adobe ogłosiło wczoraj, że zamierza przenieść swój popularny produkt – Flash’a, który jest obecnie jedną z głównych platform konstruowania internetowych wideo, gier, czy reklam, do telewizji, set-top boxów, odtwarzaczy Blu-ray i innych urządzeń, które mają zapewniać rozrywkę w domu.
Jednym ze stałych elementów kampanii marketingowych dla Adobe Systems Incorporated Poland stał się innowacyjny system publikacji komunikatów prasowych bezpośrednio w Internecie. Narzędzie to udostępnione przez system wire.cafenews.pl umożliwia rozpowszechnianie artykułów na wybranych serwisach internetowych według dopasowania tematycznego.
Adobe wypuściło finalną wersję programu Media Player. To tradycyjny, desktopowy klient, który pozwala na zarządzanie plikami multimedialnymi pobieranymi czy odtwarzanymi przez sieć – podał ReadWriteWeb. AMP opiera się na opracowanej przez Adobe platformie programistycznej Adobe Integrate Runtime, której pierwsza oficjalna edycja trafiła do rąk użytkowników w lutym tego roku. Oba programy są oczywiście całkowicie bezpłatne.
Janmedia Interactive nawiązała ścisłą współpracę z Adobe. Kooperacja obu firm ma służyć popularyzacji technologii Flex i AIR jako efektywnego narzędzia budowania skutecznych i efektownych aplikacji biznesowych. Janmedia jako jedna z nielicznych na świecie agencji interaktywnych nawiązała tak ścisłą współpracę z Adobe. To strategiczne partnerstwo umożliwiło nam dostęp do najnowszych technologii związanych z obiegiem dokumentów, podpisem