AMP MEDIA

Akcje PKO BP przez Internet

Wykorzystując cieszącą się dużym zainteresowaniem emisję akcji banku PKO BP, Beskidzki Dom Maklerski uruchomił usługę, której celem jest umożliwienie zakupu akcji tego banku przez Internet. Oferta Beskidzkiego Domu Maklerskiego skierowana jest do wszystkich użytkowników Internetu, którzy chcą zainwestować swoje środki w papiery wartościowe, bez odchodzenia od komputera. Wraz z uruchomieniem sprzedaży akcji banku PKO BP, […]

Akcje PKO BP przez Internet więcej »

Wystarował nowy wortal o budownictwie

Wystartował nowy wortal Instalsystem.pl. Jego zadaniem jest dostarczenie użytkownikowi kompleksowych informacji z zakresu budownictwa i instalacji. Każdy, kto odwiedzi Instalsystem.pl będzie mógł zapoznać się z bogatą ofertą portalu oraz wziąć udział w konkursie 'Mój ekologiczny dom’. W konkursie można wyrazić własne oczekiwania i uwagi, co do formy, treści i rozwoju portalu. Na uczestników czekają atrakcyjne

Wystarował nowy wortal o budownictwie więcej »

VTrip.pl – konkurs „Od Wiednia do Costa Brava”

Polski Portal Turystyczny VTrip.pl i Agencja Interaktywna AMP Media zorganizowały turystyczny konkurs dla internautów pod hasłem „Z VTrip.pl – od Wiednia do Costa Brava”. Partnerami prowadzonego konkursu są m.in.: Lufthansa AG, e-Biznes.pl oraz Biuro Podróży Olimp. Konkurs potrwa do 4 lipca br. „Celem przygotowanego przez portal turystyczny VTrip.pl konkursu jest dotarcie do nowych użytkowników oraz

VTrip.pl – konkurs „Od Wiednia do Costa Brava” więcej »

Grupa AMP Media dla Galpex

Grupa AMP Media przygotowała nowy serwis internetowy dla firmy Galpex zajmującej się wyposażeniem wnętrz. Nowy serwis to lepsza funkcjonalność oraz większe możliwości prezentowania produktów. Serwis zbudowany został w oparciu o autorski system AMP Media do zarządzania treścią – Euro CMS. „Większość potencjalnych klientów poszukuje w Internecie szerokiego asortymentu wyposażenia wnętrz. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów

Grupa AMP Media dla Galpex więcej »

Odnowiony vtrip.pl

Z myślą o nadchodzącym sezonie portal turystyczny Virtual Trip vtrip.pl zmienił swoje oblicze oraz przygotował bogaty wybór ofert dla miłośników aktywnego wypoczynku. „Zmiana portalu VTrip.pl to znak czasu. W ostatnich latach wirtualny rynek usług turystycznych uległ zmianie, a potrzeby użytkowników ukształtowały się”. – twierdzi Piotr Kluczewski, Dyrektor Marketingu AMP Media. „Dotychczasowa działalność VTrip.pl była milowym

Odnowiony vtrip.pl więcej »

Interaktywna gra wiatrowki.pl

Grupa AMP Media przygotowała nowy projekt z dziedziny marketingu interaktywnego dla Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrowki.pl. Gra Kolter CUP wykonana w technologii Flash jest elementem szerszej kampanii promującej strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl. Patronat medialny objęła Wirtualna Polska, a kampanię internetową monitoruje firma Gemius S.A. „Międzynarodowy Wirtualny Puchar w Strzelectwie Sportowym to gra o formule zaprojektowanej

Interaktywna gra wiatrowki.pl więcej »

Baby Dreams – „Wszystko czego oczekujesz od dobrej marki…”

Firma Baby Dreams producent wózków dziecięcych zorganizowała konkurs dla internautów pod hasłem „Wszystko czego oczekujesz od dobrej marki…”. Kompleksowym przygotowaniem konkursu, jak i zakupem mediów zajęła się Agencja Interaktywna AMP Media. Konkurs potrwa do 9 maja br. „Celem przygotowanej przez AMP Media kampanii jest promocja marki Baby Dreams oraz zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników Internetu”

Baby Dreams – „Wszystko czego oczekujesz od dobrej marki…” więcej »

Scroll to Top