AMP MEDIA

Współpraca komunikatora Net i Merlin.pl

Grupa AMP Media twórca i producent komunikator Net wzbogaca jego funkcjonalność. Najnowsza wersja komunikator Net 1.5 będzie wzbogacona o możliwość bezpośredniego zakupu towarów w sklepie internetowym Merlin.pl. „Komunikator Net był pierwszym narzędziem na polskim rynku komunikatorów, który od początku swego istnienia rozbudowywał platformę informacyjno-usługową. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z Polską Agencją Prasową, która jako […]

Współpraca komunikatora Net i Merlin.pl więcej »

Wspólne inicjatywy gospodarcze AMP Media i DPL Forum

Stowarzyszenie Polsko-Niemieckie Forum Południe jest inicjatywą służącą pogłębianiu istniejących i kreowaniu nowych powiązań, a także kontaktów pomiędzy polskimi i zagranicznymi inwestorami oraz decydentami na terenie Polski południowej i wschodniej. Forum przy wsparciu Grupy AMP Media prowadzi serwis internetowy dplforum.pl, a także oferuje analizy rynku, organizuje seminaria, szkolenia oraz programy informacyjne dla przedsiębiorców. To jedyne tego

Wspólne inicjatywy gospodarcze AMP Media i DPL Forum więcej »

Dalsza współpraca AMP Media i MON

Serwis internetowy Departamentu Wychowania i Promocji Obronności przeszedł w ostatnim czasie istotne zmiany, tak w warstwie wizualnej, jak i technicznej. Obecnie Departament Wychowania i Promocji Obronności proponuje użytkownikom wortalu nowe interaktywne formy rozrywki, promuje wydarzenia kulturalne oraz dostarcza informacje z zakresu tradycji, nauki i edukacji. Grupa AMP Media twórca serwisu oraz Departament Wychowania i Promocji

Dalsza współpraca AMP Media i MON więcej »

Nowy program lojalnościowy portalu Bron.pl

Grupa AMP Media przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Bron.pl skierowany do klientów portalu Bron.pl. Program ma na celu wyselekcjonowanie zyskownych nabywców oraz zaoferowanie im specjalnych korzyści. Ważnym elementem programu jest budowa lojalności nabywców do portalu Bron.pl oraz tworzenie społeczności wokół niego. „Celem prowadzonych działań jest wyodrębnienie najbardziej zyskownych klientów i zaproponowanie im szczególnych korzyści

Nowy program lojalnościowy portalu Bron.pl więcej »

AMP Media dla maklerów i inwestorów

AMP Media zaprojektowała i wykonała nowy serwis internetowy Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A. Główny nacisk przy projektowaniu serwisu położony został na ulepszenie struktury serwisu oraz uproszczenie komunikacji z klientem. „Propozycje przedstawione przez AMP Media pokazały nowatorskie podejście do zagadnienia jakim jest tworzenie serwisów internetowych. Serwis powstał z myślą o klientach Beskidzkiego Domu Maklerskiego S.A. i dla

AMP Media dla maklerów i inwestorów więcej »

Reorganizacja serwisu Lufthansy

Grupa AMP Media zakończyła przebudowę serwisu internetowego Lufthansa AG. Reorganizacja polegała na wprowadzeniu nowych modułów w polskiej wersji językowej oraz poprawę funkcjonalności serwisu według najnowszych standardów i procedur Lufthansy. „Zmiany dotyczą nie tylko wprowadzenia modułów w polskiej wersji językowej, znacznej rozbudowie uległa funkcjonalność serwisu. Wprowadziliśmy nowe elementy graficzne, znacznej poprawie uległ również system nawigacji serwisu.”

Reorganizacja serwisu Lufthansy więcej »

Komunikator net promuje netGrupę

AMP Media twórca i producent komunikatora Net wprowadza dla swoich użytkowników nowy program lojalnościowy o nazwie netGrupa. Program promowany jest pod hasłem „netGrupa – przyjaciele zawsze blisko siebie!”. „Od momentu wprowadzenia na rynek komunikatora Net docierały do nas sygnały od użytkowników, którzy pragnęli tworzyć własne grupy przyjaciół. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom wprowadzamy nowy program partnerski

Komunikator net promuje netGrupę więcej »

Scroll to Top