Letnia promocja w ARBOinteractive Polska
ARBOinteractive Polska wprowadza promocję, w ramach której na zlecenia planowane na wakacje Klienci otrzymują gratisowe odsłony.
ARBOinteractive Polska wprowadza promocję, w ramach której na zlecenia planowane na wakacje Klienci otrzymują gratisowe odsłony.
Agencja Hypermedia (Isobar Polska), zaplanowała i zleciła kampanię samochodu Opel Insignia w telefonach iPhone, sieci reklamowej ARBOinteractive Polska.
W kampanii telefonu Samsung Ultra Touch, realizowanej w Internecie przez sieć V2Media wykorzystano Vstitial połączony ze skinem.
Nowa forma reklamowa w V2Media – Vstitial ze skinem więcej »
Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.
Udostępniono odnowioną wersję systemu SmartContext – intekstowego produktu z oferty ARBOinteractive Polska. Nowy SmartContext umożliwia niedostępną dotąd funkcjonalność, polegającą na wyborze poszczególnych witryn, które wezmą udział w danej kampanii. Targetowanie reklam na wybrane strony oznacza jeszcze większą kontrolę nad grupą celową przekazu. SmartContext pozwala poza tym na emisję nie tylko kreacji tekstowych, lecz także multimedialnych,
Aleksandra Ośko objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej, Robert Olszewski – Dyrektora Sprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński – Dyrektora Sprzedaży LogicSearch. ARBOinteractive AG poza Polską obecne jest także w Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji. Stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedaży europejskich portfolio ARBOinteractive AG. Aleksandra Ośko pozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a
W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia. Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy