ARC Rynek i Opinia

BRON.PL sponsorem klubu żużlowego

Od nowego sezonu żużlowego portal BRON.PL będzie upowszechniał swój znak towarowy na stadionie klubu żużlowego Włókniarz Częstochowa. Przeprowadzone badania portalu wspólnie z adMaster network oraz ARC Rynek i Opinia wykazały, iż ponad 90% użytkowników portalu to mężczyźni. Obecność reklamy na stadionie, podczas zawodów sportowych jest zgodna z przyjętą strategią promocji portalu. BRON.PL zamierza wykorzystać sponsoring […]

BRON.PL sponsorem klubu żużlowego więcej »

Co czytują dziennikarze „

Jak wynika z przeprowadzonego pod koniec minionego roku badania ARC Rynek i Opinia oraz BCA SA, najczęściej subskrybowanymi przez dziennikarzy elektronicznymi biuletynami są Dziennik Internetowy PAP i newslettery BiznesNet.pl. Spośród 105 ankietowanych 66 dziennikarzy potwierdziło, iż prenumeruje wiadomości wysyłane pocztą elektroniczną. 27,3% subskrybuje e-mailowe wiadomości Polskiej Agencji Prasowej a 24,2% regularnie korzysta z biznesowych biuletynów

Co czytują dziennikarze „ więcej »

Internet ważniejszy dla dziennikarzy

Internet stał się podstawowym narzędziem pracy polskich dziennikarzy, którzy mają do niego dostęp. Internet stał się bowiem źródłem informacji najczęściej przez nich wykorzystywanym – wynika z pierwszego w Polsce badania on-line dziennikarzy przeprowadzonego przez agencję public relations BCA S.A. i agencję badawczą ARC Rynek i Opinia. Niemal wszyscy dziennikarze biorący udział w badaniu (99%) zadeklarowali,

Internet ważniejszy dla dziennikarzy więcej »

Scroll to Top