Artegence

Rusza kolejna internetowa akcja Alior Banku

17 marca 2009 roku rozpoczęła się pierwsza edycja organizowanej przez Alior Bank internetowej akcji „W grupie taniej”. Jest to pierwsza w polskim sektorze bankowym akcja sprzedażowa typu „group buy”, w której Klienci, łącząc się w grupy, mogą uzyskać od banku korzystniejsze warunki pożyczki gotówkowej. Za realizację projektu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Artegence.

Rusza kolejna internetowa akcja Alior Banku więcej »

Alior Bank: portal konkursowy „Zbuduj z nami nowy bank!”

Alior Bank buduje własną społeczność i zasięga rad i opinii swoich przyszłych klientów jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej. To unikalne i pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce. Poza cyklicznie organizowanymi konsultacjami z lokalnymi społecznościami w 50 miastach, Alior Bank zaprasza do wspólnego budowania banku również w Internecie. Wskazówki potencjalnych klientów zostaną wykorzystane przez Bank przy

Alior Bank: portal konkursowy „Zbuduj z nami nowy bank!” więcej »

Filmweb.pl świętuje 10. urodziny

Filmweb.pl, portal filmowy stworzony przez agencję interaktywną Artegence, doczekał się dziś dziesiątych urodzin. Portal uruchomiono dokładnie 18 marca 1998 roku. Od tego czasu Filmweb nieustannie ewoluował wraz z rozwojem Internetu. Jest prekursorem wielu nowych trendów: rozpoczął budowę w 2002 roku jedną z pierwszych polskich społeczności, w 2000 roku uruchomił pierwszy polski serwis WAP. „Budowa doskonałego

Filmweb.pl świętuje 10. urodziny więcej »

100 tys. użytkowników Gaminator.pl

Niecałe cztery miesiące działalności, 100 tys. użytkowników, 350 recenzji, 5500 gier w bazie, 12 tysięcy screenów z gier, 1362 plików wideo do obejrzenia. Najmłodszy zawodnik na rynku portali o grach – Gaminator.pl – rozwija się coraz szybciej. – Tak szybki rozwój możliwy jest dzięki współpracy profesjonalnej redakcji Gaminatora z pasjonatami gier. Sama redakcja nie zdołałaby

100 tys. użytkowników Gaminator.pl więcej »

Gaminator.pl dostępny na komórki

Serwis poświęcony grom na PC, konsolowym i komórkowym – Gaminator.pl – jest już dostępny w wersji komórkowej. Konsumpcja mediów za pośrednictwem platform komórkowych z roku na rok rośnie. Według Przemysława Broniszewskiego, niezależnego konsultanta ds. marketingu interaktywnego, poprzednio odpowiadającego za marketing mobilny w Orange, obecnie każdego miesiąca około 4 mln klientów telefonii komórkowej w Polsce korzysta

Gaminator.pl dostępny na komórki więcej »

Artegence wprowadza moduły wideo dla Play

Portal operatora komórkowego playmobile.pl wzbogacił się o nowe funkcjonalności, w tym moduły umożliwiające umieszczanie wideo na stronie WWW oraz umieszczanie filmów nagrywanych telefonem komórkowym na blogu. Play to operator komórkowy, który postawił w komunikacji marketingowej na społeczność. Sercem serwisu są profile użytkowników i sieć połączeń między ich znajomymi. Niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej Play jest

Artegence wprowadza moduły wideo dla Play więcej »

Scroll to Top