Artegence

Nowy portal Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.

Agencja Artegence stworzyła nowe strony internetowe dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Mają one wspomóc budowę wizerunku PWPW SA godzącego bogatą tradycję firmy z nowoczesnością, zorientowaną na rynek najnowszych technologii. Informacji na temat produkcji papierów wartościowych takich jak np: banknoty, dowody osobiste, paszporty, prawa jazdy, czy banderole akcyzowe towarzyszy prezentacja nowych przedsięwzięć: Polskiej Platformy Przetargowej […]

Nowy portal Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. więcej »

Artegence promuje Olej Kujawski

Pod koniec lipca 2005 r. agencja interaktywna Artegence uruchomiła nowy portal promujący Olej Kujawski. Cały serwis ma charakter komiksu opartego na kanwie detektywistycznej historii, w której Adam Kujawski, nasz ponadprzeciętny, przystojny, wirtualny gospodarz zaznajamia nas z Super Gadżetem – w domyśle Olejem Kujawskim. Zamiast przedstawienia suchych faktów, z czym często możemy się spotkać w przypadku

Artegence promuje Olej Kujawski więcej »

Artegence tworzy nowy portal dla Polskiej Platformy Przetargowej

PPP, czyli Polska Platforma Przetargowa, powstała w 2003 r. jako jedno z niezależnych przedsięwzięć, realizowanych w ramach Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Jej zasadniczym zadaniem i misją jest optymalizacja procesów zakupu u Klientów, co przekłada się na konkretne oszczędności zarówno dla nabywców, jak i dostawców. Obecnie PPP jest jedną z wiodących firm na rynku aukcji

Artegence tworzy nowy portal dla Polskiej Platformy Przetargowej więcej »

Nowy NetSprint.pl

NetSprint.pl wprowadza nową, rozbudowaną wersję swojej wyszukiwarki. Internauci zyskali możliwość przeszukiwania zasobów grafiki, bazy encyklopedii PWN oraz obszernego słownika języka angielskiego Ling.pl. Strategiczny charakter zmian podkreśla zaprojektowany przez agencję interaktywną Artegence nowoczesny visual identity NetSprinta. – Od samego początku istnienia serwisu NetSprint.pl, głównym jego celem było dostarczanie polskim Użytkownikom Internetu narzędzia jak najlepiej dostosowanego do

Nowy NetSprint.pl więcej »

Nowa kampania Sony

Agencja mediów interaktywnych Artegence zakończyła prace nad interaktywną kampanią dla firmy Sony Poland. Kampanię zarekomendował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. Artegence przygotowało kreacje do kampanii internetowej dla Sony Poland, natomiast doborem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Głównym celem kampanii było zwrócenie uwagi konsumenta na możliwość prostego łączenia poszczególnych produktów Sony.

Nowa kampania Sony więcej »

HYPERmedia została Agencją Interaktywną Roku

Firma HYPERmedia odebrała IMPACTORA dla Agencji Interaktywnej Roku. Nagroda w tej kategorii została przyznana po raz pierwszy. Wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym zostały wręczone podczas gali Konferencji Impactor 11 lutego. Agencja Interaktywna Roku została wyłoniona w drodze głosowania przedstawicieli branży interaktywnej. Do ostatecznej rozgrywki zakwalifikowały się trzy agencje. Oprócz nagrodzonej agencji HYPERmedia nominowane

HYPERmedia została Agencją Interaktywną Roku więcej »

Bond intensywanie promowany na FilmWeb.pl

8 listopada na łamach polskiego portalu filmowego FilmWeb.pl rozpoczęła się kampania promocyjna filmu „Śmierć nadejdzie jutro” – 20. już obrazu opowiadającego o przygodach Jamesa Bonda, agenta 007. 22 listopada film trafił na ekrany polskich kin. W ciągu pierwszych trzech dni wyświetlania obejrzało go 90 054 widzów (1800 widzów na kopię). „Wypromowanie filmu 'Śmierć nadejdzie jutro’

Bond intensywanie promowany na FilmWeb.pl więcej »

Scroll to Top