Artegence

Gaminator.pl – serwis społecznościowy dla pasjonatów gier

Artegence przygotował serwis społecznościowy dla pasjonatów gier. Celem projektu jest stworzenie w perspektywie dwóch lat jak największej bazy gier, postaci i multimediów. Pracując nad Gaminatorem, jego pomysłodawcy wyszli z założenia, że każdy z jego potencjalnych użytkowników ma grę którą kocha nad życie, o której wie wszystko i o której może wiele powiedzieć innym. – Jeśli […]

Gaminator.pl – serwis społecznościowy dla pasjonatów gier więcej »

Katyń Wajdy w kampanii Artegence

Agencja interaktywna Artegence przygotowała dla dystrybutora filmu Katyń – ITI Cinema – kampanię reklamową nowego filmu Andrzeja Wajdy. Największa produkcja ostatnich lat, czyli „Katyń” Andrzeja Wajdy wchodzi do kin już 21 września. Dziś, pierwszego dnia premierowego tygodnia, rusza kampania w Internecie, do której kreacje przygotowała agencja Artegence. Reklamy pojawią się w kilku formatach (baner, doublebillboard,

Katyń Wajdy w kampanii Artegence więcej »

Kolejna Kreatura dla Artegence

30 marca 2007 roku Artegence odebrała dwunastą Kreaturę w historii Artegence przyznaną za stronę www.artegence.com w kategorii reklama własna. Praca nosi tytuł „2.0 dla nas!” Kreatura ta powiększyła dorobek 31 nagród i wyróżnień, którymi dotąd została uhonorowana Artegence. – „Siłą nagrodzonego serwisu są babcie. Irracjonalna gra, którą prowadzą w swej wiosce, ich sposób zachowania i

Kolejna Kreatura dla Artegence więcej »

Strona i kampania dla Knorr Gorący Kubek

Agencja Artegence przygotowała dla marki Knorr Gorący Kubek stronę www.tegomitrzeba.pl z grą w „Trzy kubki”. Stronę uruchomioną pod koniec stycznia, w ciągu miesiąca odwiedziło ponad 1 110 000 użytkowników. Serwis internetowy stworzony dla marki Unilevera, wsparty był kampaniami medialnymi w telewizji, radiu, prasie, POS w sklepach oraz kampanią internetową przygotowaną również przez agencję Artegence. Linie

Strona i kampania dla Knorr Gorący Kubek więcej »

Startuje kampania reklamowa Filmwebu

W lutym rusza kampania reklamowa Filmwebu, przygotowana przez Artegence, której kluczowym elementem jest zaskakująca i przewrotna etiuda filmowa. Kampania ma za zadanie wesprzeć komunikację internetowej marki Filmweb dzięki kanałom off-linowym. Film, wokół którego koncentrują się działania promocyjne, został wyprodukowany przez Moustache Studio we współpracy z Artegence. Dostępny będzie na nośnikach DVD, w kinach oraz w

Startuje kampania reklamowa Filmwebu więcej »

Artegence dla Mediów Regionalnych

Spółka Media Regionalne, do niedawna Orkla Press Polska, równocześnie z rozpoczęciem wydawania bezpłatnego tygodnika MM Moje Miasto Szczecin, uruchomiła serwis społecznościowy mmszczecin.pl. Za architekturę informacyjną, design oraz stronę technologiczną projektu odpowiada agencja Artegence. Równolegle z powstaniem tygodnika MM Moje Miasto w Szczecinie, uruchomiony został portal społecznościowy mmszczecin.pl w wersji beta. Zarówno tygodnik jak i serwis

Artegence dla Mediów Regionalnych więcej »

Agrobiznes na www.bzwbk.pl

W portalu www.bzwbk.pl w dziale ’Dla Firmy’ uruchomiono nowy kanał tematyczny – Agrobiznes. Nowy serwis skupia w jednym miejscu informacje bankowe, związane tematycznie z rolnictwem i szeroko pojętym agrobiznesem. Zawartość nowego kanału jest przygotowana z myślą przede wszystkim o rolnikach i przedstawicielach sektora rolno-spożywczego. Głównym celem jaki przyświecał tworzeniu Agrobiznesu było zebranie w jednym miejscu

Agrobiznes na www.bzwbk.pl więcej »

Scroll to Top