B2C

Polski eHandel – kalkulacja zysków i strat

I-Metria (http://www.imetria.com) w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w styczniu i lutym 2002 r. czwartą edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania zostały zaprezentowane w raporcie „eHandel B2C w Polsce”, który przedstawia, poza danymi opatrzonymi komentarzami, racjonalne prognozy rozwoju elektronicznej sprzedaży dające podstawy do budowy adekwatnych do sytuacji rynkowej strategii […]

Polski eHandel – kalkulacja zysków i strat więcej »

Expertia uruchamia sprzedaż B2B

Zarządy MCI i expertii informują, że – zgodnie z zapowiedziami – expertia uruchomiła w styczniu sprzedaż za pośrednictwem sieci agencji ubezpieczeniowych w całym kraju. Liczba agencji ubezpieczeniowych wykorzystujących system expertii przekroczyła pięćdziesiąt. Obecnie expertia reprezentuje siedem zakładów ubezpieczeń: Compensa, Fiat Ubezpieczenia, Generali, Heros, Inter, Partner, Nordea. W lutym oferta zostanie poszerzona o kolejne trzy zakłady,

Expertia uruchamia sprzedaż B2B więcej »

e-mailing.pl także dla użytkowników prywatnych

W przeciągu ostatniego miesiąca wprowadzonych zostało kilka istotnych modernizacji w systemie e-mailing.pl. Główną zmianą było wprowadzenie do systemu dodatkowej bazy business to customer (b2c). Teraz również osoby prywatne będą mogły dokonywać rejestracji w serwisie. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych baza została zgłoszona do instytucji Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Do tej pory

e-mailing.pl także dla użytkowników prywatnych więcej »

Walentynki w KSL

Serwis aukcyjny KSL.pl zorganizował Walentynkowy Bezcennik. Wszystkie produkty licytowane są w nim od ceny 1 złotego, bez ceny minimalnej. W ofercie znajdują się między innymi kosmetyki, obuwie, książki, biżuteria i wiele innych upominków, które można podarować bliskiej osobie. Serwis aukcyjny Kup-Sprzedaj-Licytuj KSL.pl działa od listopada 2000 roku i specjalizuje się w aukcjach C2C i B2C.

Walentynki w KSL więcej »

Efigence (dawniej część 3dart) obejmuje akcje w expertia.pl

Zarząd MCI Management SA informuje, że w dniu 17 grudnia 2001 roku Efigence sp. z .o.o. , wyłoniona z 3dart.com, objęła 13% akcji spółki akcyjnej Polski Portal Ubezpieczeniowy, właściciela platformy internetowej expertia.pl. Efigence – w ramach współpracy z expertią – tworzy oprogramowanie wspierające dystrybucję ubezpieczeń poprzez wykorzystanie internetu. Dalszy rozwój projektu będzie prowadził do zwiększania

Efigence (dawniej część 3dart) obejmuje akcje w expertia.pl więcej »

„SieciowyDrań” – rewolucja w sposobie budowania MARKI

Z początkiem roku 2002, rozpocznie swoją oficjalną działalność „SieciowyDrań” – innowacyjny projekt kreowania internetowej marki w sieci www. Jest to przedsięwzięcie Grupy Kapitałowej „ARX” z Gorzowa Wlkp. Pomysłodawcą i głównym realizatorem projektu jest Mateusz Kaźmierski – jeden z założycieli firmy HejNet Sp. z o.o. i portala internetowego HejNet.pl. … Skuteczna – ciekawa strategia: Sieciowydran.pl –

„SieciowyDrań” – rewolucja w sposobie budowania MARKI więcej »

Scroll to Top