Brief

Poczta elektroniczna pod lupą

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło […]

Poczta elektroniczna pod lupą więcej »

20 osobistosci wybierze najlepsze polskie strony

Webstarfestival – konkurs wyłaniający najlepszych w polskim Internecie, ma juz swoich jurorów. Wybiorą oni najlepsze ich zdaniem sieciowe witryny w kilkunastu kategoriach – od stron korporacyjnych, poprzez serwisy branżowe, aż po strony prywatne czy sklepy internetowe. 'Jury bedzie miało niełatwe zadanie. Stąd, do tego grona zaprosiliśmy autorytety i praktyków w dziedzinie Internetu, reklamy, marketingu, public

20 osobistosci wybierze najlepsze polskie strony więcej »

'Brief' i Onet.pl na rzecz rozwoju przedsiębiorczośc

’Brief’ oraz portal internetowy Onet.pl rozpoczęły współpracę, w ramach której partnerzy zamierzają aktywnie propagować wiedzę o rozwiązaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efektywnego medium wspomagającego działalność małych i średnich firm oraz przedsiębiorców regionalnych. Celem spotkań jest przede wszystkim edukacja z zakresu znajomości skutecznych form i sposobów reklamowania się w sieci WWW, kształcenie umiejętności korzystania z

'Brief' i Onet.pl na rzecz rozwoju przedsiębiorczośc więcej »

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów – z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w październiku br. Wysoki wskaźnik, a co

Wskaźnik BriefIndex – najwyższy wynik w historii badania więcej »

Złoty Orzeł Brief for Poland

Podczas ogólnopolskiego konkursu reklamy Złote Orły, zostanie wręczona specjalna nagroda, Złoty Orzeł Brief for Poland w kategorii ;promocja regionu;. Przyznanie statuetki Złoty Orzeł Brief for Poland ma na celu wyłonienie najlepiej promującego się regionu w Polsce, stawiającego na pokazanie tradycji i dziedzictwa kulturowego regionu. Inicjatywa Brief for Poland trwa już od kilku lat, a jej

Złoty Orzeł Brief for Poland więcej »

Wykorzystanie e-maila przez polskich użytkowników

Mamy coraz więcej kont e-mailowych, otrzymujemy coraz więcej spamu, ale praktycznie nie wyobrażamy już sobie pracy bez poczty elektronicznej. Coraz chętniej subskrybujemy newslettery. To tylko część z wyników drugiego badania przeprowadzonego przez SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów. Badania wykazały, że 67 % respondentów posiada więcej niż jedno konto pocztowe. Większość z

Wykorzystanie e-maila przez polskich użytkowników więcej »

Wskaźnik BriefIndex lekko w dół

Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej – BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży 'Brief’ w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ocena obecnej

Wskaźnik BriefIndex lekko w dół więcej »

Scroll to Top