Brief

BriefIndex po raz siódmy

19 lipca zaprezentowana zostanie kolejna – VII już – fala badań BriefIndex. Ogłoszenie wyników, tak jak zawsze, omówione będzie podczas spotkania prasowego w Polskiej Radzie Biznesu. Tym razem jednak zostaną one zestawione z innymi wskaźnikami gospodarczymi a wynikające stąd tendencje omowi Pani dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek. Dodatkowo, cykliczna publikacja BriefIndex zostanie wzbogacona tym razem wynikami badań […]

BriefIndex po raz siódmy więcej »

IAB – polski rynek internetowy

Blisko 8 milionów Internautów w Polsce na koniec 2004r. Przełom w rozwoju polskiego rynku reklamy on-line. IAB Polska opracowało raport pt. 'Internet 2004. Polska, Europa i świat’. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników Internetu w Polsce i na świecie, wydatków na reklamę internetową oraz e-commerce. Raport wskazuje również najpopularniejsze formy reklamy internetowej

IAB – polski rynek internetowy więcej »

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress

Wydawnictwo Reklamowe AdPress, wydawca m.in. magazynu komunikacji marketingowej „Brief” wprowadza na rynek nowatorski projekt badawczy pod nazwą BriefIndex, którego pierwsze wyniki poznamy już w III kwartale tego roku. Jego założenia zostały zaprezentowane 1 kwietnia br. podczas uroczystego spotkania Rady Programowej „Briefu”, na którym obecni byli przedstawiciele branży marketingowej, stowarzyszeń i reklamodawców. – Wskaźnik BriefIndex to

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress więcej »

Scroll to Top