Case Study

Supersamiec w serwisie Epuls.pl

Case Study kampanii promocyjnej filmu „Supersamiec” przeprowadzonej w serwisie Epuls.pl. Kampania została zrealizowana przez agencję MindShare Interaction, należącą do MindShare Polska. Komedia dla bardzo młodych W listopadzie 2007 roku na ekrany polskich kin weszła amerykańska produkcja „Supersamiec” (Superbad). To komedia pokazująca życiowe perypetie dwóch nastolatków – Evana i Setha. Nierozerwalną dotąd przyjaźń komplikuje dostanie się […]

Supersamiec w serwisie Epuls.pl więcej »

TOM TAILOR startuje z Gronem

Wprowadzenie linii produktów marki Tom Tailor jako przykład efektywnej kampanii internetowej przy wykorzystaniu serwisu społecznościowego. Klient W sierpniu 2007 roku marka Tom Tailor, należąca do Procter & Gamble,  wprowadziła do sprzedaży serię kosmetyków „Speedlife”. W jej skład weszły dwa zapachy – damski i męski. W ramach serii wprowadzono wodę toaletową, dezodorant, żel pod prysznic oraz

TOM TAILOR startuje z Gronem więcej »

K2: Nowe oblicze portalu PLAY

Nie od dziś wiadomo, że dobra strona internetowa jest kluczem do sukcesu. Nie dziwi więc fakt, że giganci rynku wynajmują profesjonalne agencje interaktywne z najwyższej półki. W ten sposób powstają oryginalne projekty, wyróżniające się na tle innych. Trzeba pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Najpierw należy bardzo dokładnie wysondować potrzeby grupy docelowej. To właśnie Klienci są

K2: Nowe oblicze portalu PLAY więcej »

System Unicenter w Banku Pekao SA

Rozwiązania z rodziny Unicenter firmy CA od pięciu lat pomagają zarządzać i monitorować bazę serwerów i pecetów w Banku Pekso SA. Profil firmy: Bank Pekao SA Branża: finanse, bankowość Lokalizacja: Polska Liczba pracowników: 15 771 (wrzesień 2006 r.) Wdrożone rozwiązania • Unicenter Asset Management • Unicenter Software Delivery• Unicenter Remote Control • Unicenter Service Desk

System Unicenter w Banku Pekao SA więcej »

Case Study – BLOG RIMMEL

Prowadzony przez 121 PR Five o’blog, dostępny na stronie blog.rimmel.info, to jeden z najnowszych przykładów wykorzystania blogów w komunikacji marketingowej w Polsce. Towarzyszy on kampanii reklamowej tuszu do rzęs Magnif’Eyes.KAMPANIA Blog Rimmel, nazwany Five o’blog, został pomyślany jako element kampanii nowego tuszu do rzęs marki Rimmel – Magnif’Eyes. Za planowanie kampanii w internecie na zlecenie

Case Study – BLOG RIMMEL więcej »

Nowe strony WIGE poznańskiej Akademii Ekonomicznej

Głównym celem jaki miała spełniać nowa strona Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej poznańskiej Akademii Ekonomicznej było zapewnienie użytkownikom szybkiego dostępu do niezbędnych informacji. Podczas projektowania witryny największy nacisk położono na jej funkcjonalność i użyteczność. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu powołała do życia nowy Wydział Informatyki i Gospodarki Elektronicznej. Jest to jedyna tego rodzaju jednostka edukacyjna w

Nowe strony WIGE poznańskiej Akademii Ekonomicznej więcej »

Kampania WEBLOCUS dla WINIARY.PL

W okresie koniec listopada 2006 – początek stycznia 2007 przeprowadzona została promocja serwisu www.winiary.pl w wyszukiwarkach Google, Onet.pl i Wp.pl. Przygotowaniem, optymalizacją i obsługą całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem płatnych linków zajął się WEBLOCUS – dział agencji interaktywnej Adv.pl specjalizujący się w reklamie w wyszukiwarkach internetowych. Do promocji w Google wykorzystane zostały boksy reklamowe, w

Kampania WEBLOCUS dla WINIARY.PL więcej »

Scroll to Top