Case Study

AdImprove w praktyce

Case study opisuje etap planowania kampanii reklamowej dla jednego z największych importerów opon na rynek polski. Przy budowie planu kampanii użyto narzędzia AdImprove – opracowanie skupia się na praktycznych aspektach użycia aplikacji w pracy media plannera. Brief Reklamodawcą jest jeden z dziesięciu największych importerów opon na rynek polski. Firma sprowadza opony letnie i zimowe do […]

AdImprove w praktyce więcej »

Serwis korporacyjny www.bankbps.pl

Nowy serwis korporacyjny www.bankbps.pl została przygotowany przez firmę TiGroup dla Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.. O Kliencie Bank Polskiej Spółdzielczości Spółka Akcyjna z siedzibą centrali w Warszawie, został utworzony 15 marca 2002 roku przez przyłączenie do Gospodarczego Banku Południowo Zachodniego SA pięciu banków (Banku Unii Gospodarczej SA, Lubelskiego Banku Regionalnego SA, Małopolskiego Banku Regionalnego SA, Rzeszowskiego

Serwis korporacyjny www.bankbps.pl więcej »

Synerway: Witryna internetowa Radia Złote Przeboje

Witryna internetowa rozgłośni radiowej stanowi bardzo ważny kanał komunikacji z odbiorcami. Dla wielu stacji radiowych pełni funkcję niezbędnego narzędzia informacyjnego, pozwalającego dzięki transmisji audycji w trybie online dotrzeć do niemal nieograniczonego audytorium. Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa rozgłośni jest w stanie zastąpić słuchaczom  tradycyjne medium. Aktualizowana na bieżąco zawartość serwisu oraz atrakcyjna, spójna z formatem i

Synerway: Witryna internetowa Radia Złote Przeboje więcej »

E-mail marketing społeczny dla Amnesty International cz.II: SARE

Kilka tygodni temu odbył się Maraton Pisania Listów – światowa akcja organizowana przez Amnesty International w obronie więźniów skazanych za swoje poglądy. Tegoroczne przedsięwzięcie zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ jako pierwsze w Polsce było wsparte kampanią społeczną wykorzystującą w tak odważny i nieszablonowy sposób nowe rozwiązania e-marketingowe, jak marketing wirusowy, grę internetową czy marketing szeptany.

E-mail marketing społeczny dla Amnesty International cz.II: SARE więcej »

Marketing wirusowy dla Amnesty International cz.I

Janmedia Interactive wraz z Heureka opracowały kampanię marketingu wirusowego dla Amnesty International. Kampania którą stworzyliśmy była jednym z kanałów promocji akcji Maraton Pisania Listów. "Maraton" to coroczna akcja społeczna organizowana przez Amnesty International, która polega na odręcznym pisaniu listów (przez 24 godziny) w obronie ofiar udokumentowanych przypadków naruszeń praw człowieka. Listy Amnesty są skuteczne –

Marketing wirusowy dla Amnesty International cz.I więcej »

Wdrożenie systemu ERP w firmie Wola Info S.A.

W sektorze produkcyjnym pracę maszyn można z góry zaprogramować. W spółkach teleinformatycznych jak Wola Info jest inaczej. Procesy podporządkowuje się konkretnemu projektowi, który wykonuje człowiek. Uzyskanie na każdym z nich rentowności wymaga bieżącej i pełnej wiedzy o czasie i materiałach, jakie generuje ich wykonawstwo. Bez systemu ERP, wspomagającego metodykę zarządzania przez projekty jest to praktycznie

Wdrożenie systemu ERP w firmie Wola Info S.A. więcej »

Scroll to Top