Case Study

Case Study – GarnierCzysteBrzmienie.pl

Strona GarnierCzysteBrzmienie.pl została przygotowana przez firmę Interactive Solutions, jako element większej kampanii promocyjnej kosmetyków marki Garnier. Celem projektu było zwiększenie efektywności prowadzonych działań reklamowych wśród grupy docelowej. Wykorzystując muzyczny motyw całej kampanii stworzono specjalny serwis internetowy w którym zastosowano unikalną formułę miksowania muzyki on-line. W ciągu zaledwie kilku tygodni stronę odwiedziło ponad 210 000 unikalnych …

Case Study – GarnierCzysteBrzmienie.pl więcej »

Rekrutacja przez internet – 5000% wzrostu

Rekrutację przez internet prowadzi coraz więcej polskich firm. Według badań Goldman Sachs liczba zatrudnionych w ten sposób pracowników wzrośnie przez sześć lat pięćdziesiąt razy. Firma Training Partners poszukiwała doradcę personalnego w Katowicach. Ofertę umieszczono na tydzień w portalu pracuj.pl. W ciągu tego tygodnia przyszły dwadzieścia trzy aplikacje. Dziewięć nie spełniało warunków formalnych. Spośród pozostałych 14 …

Rekrutacja przez internet – 5000% wzrostu więcej »

Przewiń do góry