comScore

eMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy

Można niewątpliwie dyskutować o tym, na ile kryzys ekonomiczny ma charakter realnego zjawiska, a na ile stanowi pretekst do odkładanych, niepopularnych decyzji np. o zwolnieniach. Nie ulega jednak wątpliwości, że u źródła tego zjawiska, czyli w USA, (ale również i w innych krajach, także w Polsce) rośnie społeczny niepokój, poczucie zagrożenia. Widać to dobrze jeśli przyjrzymy się… internetowym wyszukiwarkom.

eMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy więcej »

Gry komputerowe dla kobiet coraz popularniejsze

Specjaliści od reklamy promujący produkty dla dziewczyn i kobiet zacierają ręce. Gry komputerowe i konsolowe przestają być domeną mężczyzn – pisze serwis eMarketer. Między sierpniem 2007 a sierpniem 2008 liczba miłośniczek gier zwiększyła się o 27%. Taki skok odnotowały amerykańskie serwisy poświęcone elektronicznej rozrywce. Łącznie odwiedziło je 43 miliony pań. Największy wzrost odnotowano w kategoriach

Gry komputerowe dla kobiet coraz popularniejsze więcej »

Yahoo! Buzz pokonał Digga

Według najnowszych danych comScore społecznościowy serwis newsowy Yahoo! Buzz zdobył w kwietniu 7 milionów unikalnych użytkowników i pokonał tym samym popularną witrynę Digg – napisało Mashable. W lutym Mashable twierdziło, że nowy projekt amerykańskiego portalu nie ma szans w starciu z kultowym Diggiem. Prawda okazała się być jednak inna. Główne źródła sukcesu Yahoo! Buzz to

Yahoo! Buzz pokonał Digga więcej »

Scroll to Top