Cormedia rozpoczął współpracę z Gamet S.A.
Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą GAMET S.A., czołowym producentem dekoracyjnych akcesoriów wnętrzarskich.
Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą GAMET S.A., czołowym producentem dekoracyjnych akcesoriów wnętrzarskich.
Grupa Sport24.pl, która należy do Platformy Mediowej Point Group, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączyła do reklamowej sieci tematycznej SPORTonline.
SPORTSonline rozpoczyna współpracę z Grupą Sport24.pl więcej »
Martyna Wróblewska została nowym dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w domu mediowym Cormedia. Do jej głównych obowiązków będzie należało rozwijanie sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline.
Dom mediowy Cormedia, w ramach sportowej sieci tematycznej SPORTSonline, przygotował ofertę reklamową na aktualny sezon zimowy 2009-2010. Pakiet SPORTS_SKI obejmuje wszystkie serwisy zrzeszone w sieci, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi.
Serwis Skionline.pl rozpoczął współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączył do sieci tematycznej SPORTSonline. Skionline.pl to jeden z najdłużej działających i najpopularniejszych polskich portali o narciarstwie.
Dom mediowy Cormedia rozpoczął współpracę z firmą Target Press, wydawcą specjalistycznych czasopism dla branży instalatorskiej i budowlanej. Partnerstwo obejmuje obustronną sprzedaż powierzchni reklamowych oraz ścisłą współpracę operacyjną działów handlowych obydwu firm.
Cormedia rozpoczyna współpracę z wydawnictwem Target Press więcej »
W trakcie wieloletniej działalności portali budowlanych z Grupy Dom.pl powstała wokół nich społeczność osób budujących i urządzających swój dom. To właśnie dla tej grupy użytkowników stworzony został nowy portal społecznościowy www.Moj.Dom.pl.