Co drugi Polak nie słyszał o cyfryzacji
Prawie co drugi Polak nie słyszał o tym, że w połowie 2013 roku telewizory przestaną odbierać sygnał analogowy i konieczne będzie dostosowanie sprzętu do odbioru sygnału cyfrowego.
Prawie co drugi Polak nie słyszał o tym, że w połowie 2013 roku telewizory przestaną odbierać sygnał analogowy i konieczne będzie dostosowanie sprzętu do odbioru sygnału cyfrowego.
Polscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej – wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy cyfrowej CYFRA+.
Od 28 lipca br. Domo, pierwszy polski kanał poświęcony urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom, dołączy do oferty sieci kablowej UPC. Domo będzie dostępne dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max oferty cyfrowej.
1 lipca br. oferta platformy cyfrowej Cyfra+ została wzbogacona o wiodący kanał podróżniczy – Travel Channel.
Travel Channel dostępny będzie w ofercie platformy cyfrowej CYFRA+ w pakietach: Podstawowy+, Komfortowy+, Prestiżowy+ oraz Prestiżowy HD+.
Od początku roku kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy mają większy zasięg. Poszerzyły dystrybucję na platformie CYFRA+ i w sieciach kablowych.
CANAL+ Cyfrowy, operator platformy cyfrowej CYFRA+, wyposażył 188 swoich punktów dystrybucyjnych w system digital signage. Centralnie i zdalnie zarządzaną sieć cyfrowych ekranów wdrożył NARROWCASTING, dywizja firmy KCSP na bazie rozwiązań, które dostarczył specjalizowany dystrybutor IT, Veracomp SA.
W drugiej połowie roku CANAL+ Cyfrowy planuje m.in. rozbudować portfolio własnych kanałów telewizyjnych i rozwijać innowacyjne usługi platformy CYFRA+ z wykorzystaniem takich rozwiązań technologicznych jak DSL i HDTV. W związku z dynamicznym rozwojem spółka rozpocznie także jesienią w Warszawie budowę nowej siedziby. „Umacniamy naszą pozycję. CYFRA+ dociera obecnie do 820 000 gospodarstw domowych w Polsce