Cyfra+

Comtica wykonała CRM dla Canal+

Infolinia sprzedażowa CYFRY+, ogólnopolska sieć dystrybucji oraz managerowie ds. sprzedaży platformy cyfrowej korzystają z nowego, jednorodnego systemu obsługi telesprzedaży. Wdrożone przez firmę Comtica na potrzeby spółki CANAL+ Cyfrowy rozwiązanie to serwis ekstranetowy, służący do zarządzania zleceniami napływającymi do infolinii sprzedażowej. Może z niego korzystać kilkuset użytkowników jednocześnie. Dotychczas – w przypadku zamawiania CYFRY+ przez infolinię […]

Comtica wykonała CRM dla Canal+ więcej »

Nowy wymiar Kontaktu

Komunikator Wirtualnej Polski, Kontakt (kontakt.wp.pl), służy błyskawicznej wymianie zdań i korespondencji. Od teraz jest zintegrowany z najbardziej znanymi komunikatorami. Każdy użytkownik Kontaktu będzie mógł porozumiewać się z korzystającymi z innych komunikatorów. Wystarczy, że ma również konta w innych messengerach, by móc z tychże korzystać za pośrednictwem Kontaktu. Może więc rozmawiać globalnie – z niemal 120

Nowy wymiar Kontaktu więcej »

Scroll to Top