digital One

Oferta tp biznes z prezentacją internetową

Nowa oferta tp biznes, promowana przez Telekomunikację Polską w mediach tradycyjnych, zyskała internetową prezentację stworzoną przez agencję interaktywną Digital One. Koncepcja projektu opiera się na kontynuowaniu w Internecie wydarzeń zaprezentowanych w jednej z reklam telewizyjnych TP. Telewidz zamienia się w internautę i wchodzi przez WWW do biura pokazanego w spocie TV. Znajduje tu meble i […]

Oferta tp biznes z prezentacją internetową więcej »

Digital One zmienia identyfikację wizualną

Wraz z początkiem IV kwartału agencja interaktywna Digital One rozpoczęła zmianę identyfikacji wizualnej. Jest już nowe logo i pisownia nazwy firmy. Do końca roku powstanie także serwis, zaprojektowany w nowej stylistyce D1. Druga połowa bieżącego roku to dla Digital One okres wzmożonego rozwoju i zmian. Agencja nawiązała i rozwinęła strategiczną współpracę ze spółkami grupy Euro

Digital One zmienia identyfikację wizualną więcej »

Digital One promuje ubrania dla kobiet

Internetowy serwis prezentujący oraz sprzedający ubrania marki Quiosque wystartował na przełomie sierpnia i września tego roku z założeniem dotarcia do kobiet w wieku 18 – 30 lat. Premierę witryny zapowiadał teaser, natomiast obecnie proponowane atrakcje: wirtualna przymierzalnia, fachowe porady stylisty, sklep, lista marzeń (tj. możliwość stworzenia własnej kolekcji i zaprezentowania jej innym internautom) czy choćby

Digital One promuje ubrania dla kobiet więcej »

Nowy serwis tylko dla kobiet

Internetowy serwis prezentujący oraz sprzedający ubrania marki Quiosque wystartował na przełomie sierpnia i września tego roku z założeniem dotarcia do kobiet w wieku 18 – 30 lat. Premierę witryny zapowiadał teaser, natomiast obecnie proponowane atrakcje: wirtualna przymierzalnia, fachowe porady stylisty, sklep, lista marzeń (tj. możliwość stworzenia własnej kolekcji i zaprezentowania jej innym internautom) czy choćby

Nowy serwis tylko dla kobiet więcej »

Marketing wirusowy TP SA i digital One

„Zaproś do siebie Olimpijczyka”, „Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety”, „Wyślij rodzinie kartkę z Aten” – to tylko niektóre z atrakcji zaproponowanych internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach okolicznościowego serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach – tp.pl/ateny. Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One – udostępnione

Marketing wirusowy TP SA i digital One więcej »

digital One wspiera WWF

digital One, wraz z agencją Euro RSCG Warsaw, wspiera kampanię WWF Polska na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu ginącymi gatunkami zwierząt. Akcja „Nie kupuj pamiątek ze zwierząt – pomóż ocalić ginące gatunki” jest trzecim etapem kampanii prowadzonej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF, skierowanym do polskich turystów przywożących z podróży pamiątki wykonane z roślin i zwierząt znajdujących

digital One wspiera WWF więcej »

Rebranding TP SA

Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One. 31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również

Rebranding TP SA więcej »

Scroll to Top