eMarketer

Dzieciaki-sieciaki – reklama a młode pokolenie Amerykanów

Aż 46,3 proc. badanych amerykańskich dzieci w wieku od sześciu do jedenastu lat odwiedziło stronę, którą zobaczyli lub o której usłyszeli w reklamie – wynika z badania 2008 American Kids Study przeprowadzonego przez firmę badawczą MRI. MRI przekonuje, że ponad 10,7 miliona młodych amerykańskich konsumentów odwiedza strony firm po natknięciu się na ich reklamę. Trochę

Dzieciaki-sieciaki – reklama a młode pokolenie Amerykanów więcej »

Rok 2009 w oczach eMarketera

eMarketer, jeden z najważniejszych ośrodków analitycznych zajmujących się internetem, ogłosił właśnie swoje przewidywania na 2009 roku. Przed nami dość trudny czas, choć są obszary, które obronią się przed recesją. Wydatki na wideo reklamy będą rosły niezależnie od sytuacji makroekonomicznej. Wzrosną o 45 proc. osiągając poziom 850 milionów dolarów. Wpływ na to będą miały dwa kluczowe

Rok 2009 w oczach eMarketera więcej »

Największe wyzwanie właścicieli serwisów społecznościowych

Serwisy społecznościowe są bez wątpienia fenomenem internetu XXI wieku. Ale największym wzywaniem dla ich twórców i wydawców była od zawsze ich monetyzacja. Działo się to na długo przed okresem tak zwanego kryzysu – a dziś jest jeszcze trudniej. Wszystko dlatego, że ogromny ruch nie przekłada się na ogromną liczbę pieniędzy. Jak donosi eMarketer, powołując się

Największe wyzwanie właścicieli serwisów społecznościowych więcej »

Przekaz w efekcie świeżości – mobilny internet jak rakieta

Najnowsze badania firmy Nielsen Online pokazują, że mobilny internet „rośnie” w Wielkiej Brytanii osiem razy szybciej niż tradycyjny, oparty na komputerach osobistych. Co to oznacza dla nas? Czy tak dynamiczny rozwój gwarantuje jednocześnie nieograniczone możliwości reklamowe? Nielsen opublikował właśnie raport Mobile Media, który pokazuje, że 25 proc. użytkowników mobilnego internetu to osoby w wieku 16-24

Przekaz w efekcie świeżości – mobilny internet jak rakieta więcej »

Szepczące AdAction

AdAction poszerza zakres swoich usług o marketing szeptany. Działania tę będą stanowić wsparcie dla akcji marketingowych prowadzonych w grach i z wykorzystaniem gier. Word of Mouth Marketing, czyli marketing szeptany, to jeden ze sposobów komunikacji marketingowej, który wykorzystuje mniej formalne środki przekazu takie jak dyskusje, rozmowy czy plotki. Głównym celem wprowadzenia marketingu szeptanego do oferty

Szepczące AdAction więcej »

Blogi, porównywarki i Amazon vs strategie konsumenckie Amerykanów

Obserwowanie amerykańskiego rynku internetowego jest ważne i interesujące z kilku powodów. Najważniejszy jest jednak najprostszy – możemy uczyć się na zmianach jakie tam zachodzą jest bowiem bardzo prawdopodobne, że prędzej, czy później czeka nas ta sama droga. Dziś trochę na temat blogów i zakupów w sieci. Amerykańscy internauci uwielbiają robić zakupy w sieci. Niektórzy z

Blogi, porównywarki i Amazon vs strategie konsumenckie Amerykanów więcej »

Scroll to Top