eMarketer

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek – coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach. Zwiększanie wydatków na reklamę w społecznościach to fakt – w 2006 rynek […]

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych więcej »

Ponad milion nowych internautów w I połowie 2004 roku

IAB Polska opracowała raport p.t. „Polski rynek internetowy po dwóch kwartałach 2004 r.”. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników internetu, wydatków na reklamę on-line i e-commerce. Pełna wersja raportu została bezpłatnie udostępniona w serwisie internetowym IAB. Z raportu IAB wynika, że pomimo wciąż wysokich kosztów dostępu, liczba polskich użytkowników internetu nadal wzrasta,

Ponad milion nowych internautów w I połowie 2004 roku więcej »

56% kart prepaid w 2006 roku

Całkowita liczba użytkowników sieci komórkowych w Europie Wschodniej wzrośnie z 40.3 mln obecnie do około 76.7 mln w roku 2004. W ciągu ostatnich kilku lat w telefonii komórkowej obserwowaliśmy duże zainteresowanie kartami pre-paid . W roku 1997 w Europie tylko 15% osób korzystało z tego rozwiązania, stopniowo jednak zainteresowanie rosło osiągając w roku 2001 aż

56% kart prepaid w 2006 roku więcej »

Scroll to Top