eMarketer

SEM najczęściej łączone z reklamą w prasie

Serwis eMarketer opublikował wyniki badań na temat łączenia SEM z innymi typami kampanii reklamowych. Okazało się, że nadal najpopularniejszą alternatywą jest prasa drukowana. W drugim kwartale 2008 ponad połowa (55%) amerykańskich specjalistów zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach przyznała, że dodatkowo wykorzystuje bardziej tradycyjne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów. Jedna trzecia marketerów organizujących takie zintegrowane kampanie […]

SEM najczęściej łączone z reklamą w prasie więcej »

Paliwowa drożyzna sprzyja e-handlowi

Serwis eMarketer opublikował wyniki sondy pokazujące, że wysokie ceny benzyny skutecznie zachęcają ludzi do pozostawania w domach i robienia zakupów przez internet. 11% ankietowanych przez Nielsena osób przyznało, że wydaje w sieci więcej pieniędzy właśnie ze względu na paliwową drożyznę (dane za czerwiec 2008). Rok temu było to 9%. Informacje te potwierdza Vertis, zdaniem którego

Paliwowa drożyzna sprzyja e-handlowi więcej »

Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego

Portal Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego reklam. Projekt wkroczył właśnie w końcową fazę, w portalu rozpoczynają się testowe kampanie dla pierwszych klientów, reprezentujących branże: motoryzacyjną, finansową, telekomunikacyjną i FMCG. Kampanie targetowane behawioralnie opierać się będą na szczegółowej analizie zachowań internauty w portalu Onet.pl i innych serwisach Grupy Onet.pl SA. W bazie danych zapisywane będą informacje

Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego więcej »

Branża motoryzacyjna odkrywa internet

Z najnowszego raportu przygotowanego przez TNS Media Intelligence we współpracy z serwisem eMarketer wynika, że producenci samochodów coraz chętniej wykorzystują internet jako kanał promocji swoich produktów. W latach 2005-2007 wydatki na reklamę aut w gazetach spadły o 53%. Tygodniki i miesięczniki odnotowały 15% spadek. Koszty promocji online wzrosły w tym samym czasie o 119% –

Branża motoryzacyjna odkrywa internet więcej »

E-mail nadal ma się dobrze

Mogłoby się wydawać, że w erze Web 2.0 klasyczne, znane jeszcze w latach 70-tych i 80-tych narzędzia odejdą do lamusa. Nic bardziej mylnego. Dzięki Google Groups nadal popularne są grupy dyskusyjne. Podobnie jest z pocztą elektroniczną. Najnowsze dane na temat tego segmentu zaprezentował eMarketer. Wyszło na to, że w 2007 marketing mailowy był wart 1,47

E-mail nadal ma się dobrze więcej »

Scroll to Top