EMPiK

2009 nagród od Panda Security

Firma Panda Security przygotowała specjalną, karnawałową promocję dla nowych oraz dotychczasowych klientów. Każdy, kto dokona aktywacji zakupionego programu antywirusowego może wygrać jedną z 2009 atrakcyjnych nagród: m.in netebooki, odtwarzacze MP4 i filmy „Kung Fu Panda”. Promocja trwa do końca lutego br.

2009 nagród od Panda Security więcej »

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Do portfolio sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyła strona www.teksty.org – największa baza tekstów piosenek wykonawców rodzimych jak i zagranicznych w polskim Internecie. Witryna www.teksty.org należy do Grupy Empik i według badania Megapanel PBI/Gemius odwiedza ją miesięcznie prawie milion internautów.  Z poziomu strony użytkownicy mają dostęp do setek utworów muzycznych – polskich i zagranicznych. Mogą też pobierać

Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice więcej »

Z UPC taniej w empik.com

Atrakcyjne rabaty w sklepie internetowym empik.com dla abonentów UPC Polska. UPC Polska, wspólnie z firmą Empik, przygotowało dla swoich abonentów  niespodziankę. Wszyscy klienci operatora mogą teraz skorzystać z 15-procentowego rabatu na zakupy w sklepie internetowym empik.com przy 6 zamówieniach powyżej 70 zł, dokonanych do końca października br. Rabat można ponadto łączyć z wybranymi promocjami Empiku.

Z UPC taniej w empik.com więcej »

Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych online

Krótsze strony produktowe o układzie poziomym w sklepach online mogą lepiej pełnić rolę sprzedażową niż strony długie i te o układzie pionowym – wynika z najnowszego eye trackingowego testu zachowań zakupowych internautów w polskich sklepach internetowych. Jak kupujemy? Jak szukamy produktów? Co przykuwa naszą uwagę na stronie? Jak wybieramy towar? Czy zwracamy uwagę na komunikaty

Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych online więcej »

Wiosenny konkurs z Microsoft Office 2007

Microsoft poinformował o rozpoczęciu konkursu związanego z jubileuszową edycją specjalną pakietu Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych, który jest dostępny w promocyjnej cenie 199 PLN. Wśród wszystkich uczestników biorących udział w konkursie zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody. Konkurs rozpocznie się 22 kwietnia i potrwa do 30 czerwca 2008 r. Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych to

Wiosenny konkurs z Microsoft Office 2007 więcej »

Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu

4 stycznia b.r. nakładem Wydawnictwa Wolters Kluwer ukazała się książka dotycząca wykorzystania blogów oraz wirtualnych społeczności w marketingu. Autorem tej publikacji jest dr Grzegorz Mazurek, niezależny konsultant i szkoleniowiec e-marketingu. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników – blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia dla konsumentów, firm

Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu więcej »

Scroll to Top