G+J współpracuje z ARBOnetwork
Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
Jeden z najstarszych polskich serwisów blogowych – Story.pl – zmienia radykalnie swoje oblicze. Z typowego bloga staje się fotoblogiem dającym użytkownikowi możliwość nie tylko opisywania ale i pokazywania na zdjęciach i filmach swojej historii. Bez limitów, z wysokim poziomem prywatności, a co najważniejsze z funkcją Kalendarza, który automatycznie przypisuje zdjęcia do właściwiej daty. Istniejący od
Empik wchodzi w komórki i modę dla nastolatek Telekomunikacja Polska 6-krotnie ukarana za neostradę Kidprotect.pl zadba o bezpieczeństwo użytkowników Epuls.pl Empik wchodzi w komórki i modę dla nastolatek Nowe sklepy na Ukrainie i Niemczech, internetowe serwisy społecznościowe i sprzedaż usług komórkowych. Tak w skrócie wyglądają plany EM&F na najbliższy rok Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3922891.html?skad=rss Telekomunikacja Polska 6-krotnie
Firma Pixelate Ventures – właściciel młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls.pl – powiększa zespół pracowników. Nowe osoby wzmocnią firmę w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi, a także na polu rozwoju poszczególnych działów serwisu. W listopadzie do zespołu Epuls.pl dołączyły trzy nowe osoby: Anna Pińkowska, Wojciech Bącal i Jacek Lament. Wojciech Bącal objął stanowisko Dyrektora Marketingu
Epuls.pl posiada już ponad milion zarejestrowanych użytkowników i jest największym w Polsce młodzieżowym portalem społecznościowym. Działający od czterech lat serwis każdego dnia rejestruje ponad 2 tysiące nowych osób. Epuls.pl to platforma komunikacyjna dla młodzieży – 90 procent użytkowników to osoby, które nie ukończyły 24-ego roku życia. Portal generuje ponad 250 milionów odsłon miesięcznie, co według
Serwis EPULS.pl poszerza swoją ofertę reklamową o sponsoring. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z niestandardowych form promocji, takich jak sponsorowane ankiety, audycje radiowe, a także patronat nad eksperckimi forami dyskusyjnymi. Za sprzedaż powierzchni reklamowej i obsługę kampanii odpowiada w całości sieć reklamy internetowej IDMnet. EPULS.pl jest portalem o charakterze rozrywkowym. Dzięki swojej unikalności i niebanalności przyciąga coraz