Raport FreshMail: Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011

Opublikowano: 18 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi:

FreshMail już po raz trzeci przeprowadził badania nad technologią CSS w aplikacjach pocztowych. Efektem badań jest raport, który pomoże koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów.

Hanna LaskowskaRaport FreshMail: Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011

Jeszcze świeższy FreshMail

Opublikowano: 28 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Freshmail uruchomił nową stronę internetową. Unowocześniony serwis skierowany jest nie tylko do użytkowników FreshMaila, ale także do tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o e-mail marketingu. Stronę zaprojektowała i wykonała Eskadra Opcom.

Tomasz UchańskiJeszcze świeższy FreshMail

FreshMail sprawdzi, czy Twoja wysyłka nie jest spamem

Opublikowano: 8 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Dzięki modułowi antyspamowemu użytkownicy FreshMaila będą mogli przed wysłaniem swojej kampanii przetestować ją i sprawdzić czy filtry antyspamowe nie uznają danej wysyłki za niechcianą pocztę.

Hanna LaskowskaFreshMail sprawdzi, czy Twoja wysyłka nie jest spamem

Kary za niezgłoszenie bazy e-mailowej?

Opublikowano: 19 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wchodząca w życie nowelizacja ustawy zakłada wysokie sankcje finansowe dla firm, które nie zarejestrują swoich baz danych, w tym baz złożonych z samych adresów e-mail. W grudniu 2007 roku trafił do Sejmu projekt nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), który obecnie jest w toku legislacji. Z nieoficjalnych informacji jakie uzyskali …

Hanna LaskowskaKary za niezgłoszenie bazy e-mailowej?

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne

Opublikowano: 9 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach. FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede wszystkim, zwiększyć efektywność kampanii e-mail …

Sylwester KozakFreshmail wprowadza targetowanie behawioralne

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu

Opublikowano: 24 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Na rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami email marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców. – Prace nad FreshMailem trwały ponad rok – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny projektu. – Przez ten czas przetestowaliśmy dziesiątki polskich …

Sylwester KozakFreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu