Global eMarketing

Największe badanie użytkowników Internetu

Firma badawcza Global eMarketing (GeM), specjalizująca się w badaniach Internetu, rozpoczęła na zlecenie Polskich Badań Internetu (PBI) największe dotychczas badanie użytkowników Sieci w Polsce. Projekt ten jest bezprecedensowy na polskim rynku ze względu na skalę prowadzonej akcji rekrutacyjnej oraz zamierzoną, docelową wielkość panelu, który ma być stworzony. Celem badania jest dostarczenie wiarygodnych danych o ruchu […]

Największe badanie użytkowników Internetu więcej »

System GeMius dla klientów cyberstudio

Katowicka agencja internetowa cyberstudio podpisała umowę partnerską z firmą badawczą Global eMarketing SA z Warszawy, specjalizującą się w opracowaniu i wdrażaniu produktów informatycznych umożliwiających biznesowe wykorzystanie Internetu. Już teraz klienci cyberstudio będą mogli skorzystać z najlepszego w polskim Internecie systemu trackingowego GeMius – na specjalnych warunkach. GeMius to zaawansowane narzędzie dostarczające szerokiej gamy informacji umożliwiających

System GeMius dla klientów cyberstudio więcej »

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl. W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z

Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl więcej »

Najcześciej używane przeglądarki domyślne

Twórcy stron internetowych powinni projektować serwisy z myślą o dwóch najliczniejszych grupach internautów odwiedzających polskie witryny: użytkownikach Windows 98 i IE 5.x oraz użytkownikach Windows XP i IE 6.x. Łącznie te dwie grupy stanowią połowę internautów goszczących na polskich witrynach (odpowiednio: 26% i 23%) – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Global eMarketing. Trzecia pod

Najcześciej używane przeglądarki domyślne więcej »

Miliard odsłon w Onet.pl w styczniu !

Onet.pl, jako pierwszy portal w Polsce, przekroczył w styczniu 2003 miliard odsłon miesięcznie. Tym samym Onet.pl znalazł się w ekskluzywnym gronie witryn, których oglądalność miesięczna wyraża się dziesięciocyfrowymi liczbami. Rekord padł w piątek, 31 stycznia. „W godzinach wieczornych osiągnęliśmy po raz pierwszy w historii Onet.pl wynik miliarda odsłon w jednym miesiącu. Na podstawie informacji jakie

Miliard odsłon w Onet.pl w styczniu ! więcej »

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych

Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw konsumenckich internautów, do których została skierowana. Takie połączenie informacji umożliwia pełną ocenę

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych więcej »

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Czołowe sieci reklamowe: ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet wraz z firmami I-Metria i Global eMarketing rozpoczynają wspólne badanie profili internautów o nazwie „Prawdziwy Profil”. Zgodnie z podpisana w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest

Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych więcej »

Scroll to Top