I-Metria

PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce

Polskie Badania Internetu (PBI), spółka powołana przez największych wydawców internetowych w Polsce (między innymi Agora S.A, Interia.pl S.A Onet.pl S.A., Presspublica Sp. z o.o. i Wirtualna Polska S.A.) do stworzenia standardu badań Internetu w Polsce podpisała umowę z firmą I-METRIA S.A. na wspólne wdrożenie standardu i realizację badania panelowego na populacji polskich użytkowników Internetu (tzw. […]

PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce więcej »

Polski eHandel – kalkulacja zysków i strat

I-Metria (http://www.imetria.com) w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w styczniu i lutym 2002 r. czwartą edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania zostały zaprezentowane w raporcie „eHandel B2C w Polsce”, który przedstawia, poza danymi opatrzonymi komentarzami, racjonalne prognozy rozwoju elektronicznej sprzedaży dające podstawy do budowy adekwatnych do sytuacji rynkowej strategii

Polski eHandel – kalkulacja zysków i strat więcej »

Expert Monitor i I-Metria monitorują reklamy

Firmy Expert Monitor oraz I-Metria podpisały umowę o współpracy w obszarze monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Expert Monitor oraz I-Metria będą od połowy lutego 2002 roku wspólnie dostarczać dane na temat wydatków ponoszonych przez reklamodawców na reklamę internetową. Monitoring reklamy online będzie prowadzony w oparciu o badanie panelowe I-Metryka. Zainstalowany na komputerach panelistów eMeter (specjalne

Expert Monitor i I-Metria monitorują reklamy więcej »

Scroll to Top