IAB Polska

Rekordowe wydatki na komunikację cyfrową

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł.

IAB Polska raportuje na temat konsumpcji treści online

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych.

IAB Polska publikuje „Mapę Podmiotów Internetowych 2015”

Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

IAB raportuje na temat wideo w internecie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przygotował raport poświęcony perspektywom rozwoju polskiego rynku wideo w sieci. Zdaniem autorów widownia wideo w 2016 r. przekroczy 18 mln użytkowników.

IAB Polska: e-reklama dźwignią e-handlu

Według IAB Polska prawie dla wszystkich aktywnych internautów przy wyborze produktów i usług przydatna jest komunikacja online. Które formy cieszą się największą uwagą internautów?

Przewiń do góry