Porozumienie GIODO z branżą internetową
Celem podpisania przez GIODO porozumienia z branżą internetową jest opracowanie kodeksu dobrych praktyk zapewniającego przestrzeganie przez dostawców usług internetowych zasad ochrony danych osobowych.
Celem podpisania przez GIODO porozumienia z branżą internetową jest opracowanie kodeksu dobrych praktyk zapewniającego przestrzeganie przez dostawców usług internetowych zasad ochrony danych osobowych.
20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.
Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych – wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku.
Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci – badanie PwC oraz IAB Polska więcej »
16 września Związek Pracodawców Branży Internetowej organizuje kolejne spotkanie z cyklu IAB Update. Spotkanie odbędzie się pod hasłem ,,marketing szeptany”.
Użyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności, przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.
Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron www więcej »
Można już zgłaszać kampanie reklamowe do trzeciej edycji prestiżowego konkursu MIXX-awards. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Video online może stać się podstawowym narzędziem marketingu w sieci – taką tezę można postawić po ostatnim spotkaniu marketerów z branżą internetową. Kolejna edycja IAB Update odbyła się w ostatni czwartek 17 czerwca w warszawskim klubie Piekarnia.