Microsoft setnym członkiem IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pozyskał w swoje szeregi kolejnego członka. Setną firmą, która przystąpiła do IAB jest Microsoft.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pozyskał w swoje szeregi kolejnego członka. Setną firmą, która przystąpiła do IAB jest Microsoft.
Ostanio informowaliśmy o badaniach IAB UK dotyczących tego, które formy i treści internetowych reklam najbardziej zapadają w pamięć użytkowników. Dziś prezentujemy wyniki raportu Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers dotyczącego wydatków na amerykańską reklamę online oraz garść informacji z polskiego podwórka.
IAB: Jest dobrze z reklamą online (i w USA, i w Polsce) więcej »
Grupa robocza e-commerce Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przygotowała raport podsumowujący stan branży e-commerce w Polsce w 2008 roku. Według autorów wartość rynku wzrosła o 36 procent i wynosi ponad 11 miliardów złotych. Autorzy przewidują, że 2009 rok będzie charakteryzował się wolniejszym wzrostem, ale jednocześnie ustabilizuje sektor e-commerce w Polsce. Raport powstał w SMB po raz pierwszy. Jego wyniki zostały użyczone IAB Polska do wykorzystania w raporcie rocznym związku.
Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczynają współpracę w ramach Studiów Podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy.
W lutym 2009 roku portal finansowy Inwestycje.pl obchodzi swoje drugie urodziny. Od debiutu w 2007 roku serwis przeszedł dynamiczny proces rozwoju, obecnie jest jednym z największych i najchętniej czytanych polskich serwisów finansowych. Wraz z pozostałymi portalami spółki E-Financial S.A. tworzy Grupę mediową Inwestycje.pl, która jest dzisiaj liczącym się uczestnikiem polskiego rynku mediów internetowych.
16 stycznia 2009 Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska przyjął 3 nowych członków nadzwyczajnych.
Wybitni profesjonaliści od marketingu i reklamy internetowej z całej Europy po raz drugi spotkają się na Forum IAB, które odbędzie się 6-7 listopada 2008r, w warszawskim hotelu Marriott. Konferencja będzie okazją do dyskusji o najnowszych trendach w interaktywnej reklamie i ciekawych rozwiązaniach marketingowych, które pojawiły się na rynku. Organizowana przez IAB Polska konferencja to jedyne