InteliWISE

Outbox rozpoczyna partnerstwo z InteliWISE

OUTBOX nawiązuje współpracę z firmą InteliWISE, współpraca pozwoli na poszerzenie oferty spółki Outbox – która specjalizuje się w implementacji systemów zarządzania relacjami z klientem (CRM) – o systemy komunikacji za pomocą wirtualnych operatorów – awatary.

InteliWISE na Oracle OpenWorld w USA

W dniach 12-14 października 2009, w ramach konferencji Oracle OpenWorld w San Francisco, USA, InteliWISE zaprezentuje technologie zintegrowane z rozwiązaniami wyszukiwania Oracle. Integracja rozwiązań InteliWISE z Oracle ma na celu dostarczenie użytkownikom szybszego i intuicyjnego interfejsu dla aplikacji Oracle.

Arvato USA wybiera technologie InteliWISE S.A.

Notowana na rynku NewConnect spółka informatyczna InteliWISE S.A. uruchomiła wdrożenie pilotażowe rozwiązania InteliWISE Enterprise Solution dla koncernu Arvato Digital Services USA.

Czterokrotny wzrost sprzedaży InteliWISE

InteliWISE S.A. przedstawiła raport z działań w I półroczu 2009 roku. Strategia skupienia się na największym na świecie rynku oprogramowania– Stanach Zjednoczonych, przyniosła ponad czterokrotny wzrost sprzedaży oraz znaczną poprawę rentowności spółki.

Ekspansja InteliWISE w USA

InteliWISE S.A. jako pierwsza polska spółka giełdowa, otworzyła biuro w Dolinie Krzemowej w Sunnyvale, Kalifornia, USA. Otwarcie biura sprzedaży w Sunnyvale jest kolejnym krokiem, po wdrożeniu technologii wirtualnych doradców w koncernie Kraft Foods, w realizacji strategii wejścia na rynek USA.

Wirtualny Doradca InteliWISE

Notowana na rynku New Connect spółka informatyczna InteliWISE wprowadziła aplikację, która znacznie poszerza możliwości tysięcy stosowanych w globalnym biznesie livechat’ów. Przy zastosowaniu Wirtualnego Doradcy InteliWISE, livechat nie wymaga stałej obecności konsultanta w call center – klienta obsługuje Wirtualny Doradca.

Zatrudnij Wirtualnego Asystenta Formularzy

Polskie firmy tracą tysiące zleceń wartych setki milionów złotych. Powód? Niewłaściwa obsługa klienta w Internecie, która skutecznie zniechęca przed dokonaniem transakcji w “sieci”. Rozwiązanie tego problemu stanowi oprogramowanie umożliwiające automatyzację procesów sprzedaży i obsługi klienta w Internecie. Tego rodzaju systemy sprawdziły się w Europie Zachodniej i USA. W Polsce takie rozwiązania, jako nową linię biznesową …

Zatrudnij Wirtualnego Asystenta Formularzy więcej »

Przewiń do góry