Outbox rozpoczyna partnerstwo z InteliWISE

Opublikowano: 31 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

OUTBOX nawiązuje współpracę z firmą InteliWISE, współpraca pozwoli na poszerzenie oferty spółki Outbox – która specjalizuje się w implementacji systemów zarządzania relacjami z klientem (CRM) – o systemy komunikacji za pomocą wirtualnych operatorów – awatary.

Tomasz UchańskiOutbox rozpoczyna partnerstwo z InteliWISE

InteliWISE na Oracle OpenWorld w USA

Opublikowano: 15 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W dniach 12-14 października 2009, w ramach konferencji Oracle OpenWorld w San Francisco, USA, InteliWISE zaprezentuje technologie zintegrowane z rozwiązaniami wyszukiwania Oracle. Integracja rozwiązań InteliWISE z Oracle ma na celu dostarczenie użytkownikom szybszego i intuicyjnego interfejsu dla aplikacji Oracle.

Hanna LaskowskaInteliWISE na Oracle OpenWorld w USA

Czterokrotny wzrost sprzedaży InteliWISE

Opublikowano: 6 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

InteliWISE S.A. przedstawiła raport z działań w I półroczu 2009 roku. Strategia skupienia się na największym na świecie rynku oprogramowania– Stanach Zjednoczonych, przyniosła ponad czterokrotny wzrost sprzedaży oraz znaczną poprawę rentowności spółki.

Hanna LaskowskaCzterokrotny wzrost sprzedaży InteliWISE

Ekspansja InteliWISE w USA

Opublikowano: 1 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

InteliWISE S.A. jako pierwsza polska spółka giełdowa, otworzyła biuro w Dolinie Krzemowej w Sunnyvale, Kalifornia, USA. Otwarcie biura sprzedaży w Sunnyvale jest kolejnym krokiem, po wdrożeniu technologii wirtualnych doradców w koncernie Kraft Foods, w realizacji strategii wejścia na rynek USA.

Hanna LaskowskaEkspansja InteliWISE w USA

Wirtualny Doradca InteliWISE

Opublikowano: 1 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi:

Notowana na rynku New Connect spółka informatyczna InteliWISE wprowadziła aplikację, która znacznie poszerza możliwości tysięcy stosowanych w globalnym biznesie livechat’ów. Przy zastosowaniu Wirtualnego Doradcy InteliWISE, livechat nie wymaga stałej obecności konsultanta w call center – klienta obsługuje Wirtualny Doradca.

Hanna LaskowskaWirtualny Doradca InteliWISE

Zatrudnij Wirtualnego Asystenta Formularzy

Opublikowano: 2 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Polskie firmy tracą tysiące zleceń wartych setki milionów złotych. Powód? Niewłaściwa obsługa klienta w Internecie, która skutecznie zniechęca przed dokonaniem transakcji w “sieci”. Rozwiązanie tego problemu stanowi oprogramowanie umożliwiające automatyzację procesów sprzedaży i obsługi klienta w Internecie. Tego rodzaju systemy sprawdziły się w Europie Zachodniej i USA. W Polsce takie rozwiązania, jako nową linię biznesową m.in. Wirtualne Contact Centers oraz …

Hanna LaskowskaZatrudnij Wirtualnego Asystenta Formularzy