InteliWISE

InteliWISE uruchamia portal na Tajwanie

Spółka InteliWISE S.A. uruchamia AvaGuide.net – portal z aplikacją dedykowaną dla MSP i SOHO na rynku, który ma ponad ćwierć miliarda użytkowników. AvaGuide.net to pierwszy na świecie portal oferujący wirtualnych pracowników. Rozwiązanie łączące interaktywne video, syntezę mowy oraz bazy wiedzy, zgodne z Semantic Web/Web3.0 dostępne jest w usłudze za cenę poniżej 10 dolarów miesięcznie. Każdy …

InteliWISE uruchamia portal na Tajwanie więcej »

InteliWISE zadebiutuje na NewConnect

InteliWISE S.A. zamierza zadebiutować na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie na przełomie I i II kwartału 2008 roku. Spółka zamierza ubiegać się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect. Debiut akcji InteliWISE planowany jest na drugą połowę marca 2008 r. InteliWISE powstała w 2005 roku. Głównymi akcjonariuszami firmy są jej założyciele: Marek …

InteliWISE zadebiutuje na NewConnect więcej »

InteliWISE zdobywa medal

InteliWISE AVATAR polskiej firmy InteliWISE zdobył medal Konkursu INNOWACJE 2007 podczas Targów Techniki Przemysłowej Nauki i Innowacji organizowanych przez Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A. w kategorii elektronika i informatyka. W dniach 23-25 października w Gdańsku odbyły się Targi Techniki Przemysłowej Nauki i Innowacji – TECHNICON INNOWACJE 2007. W imprezie udział wzięło około 100 wystawców, w tym …

InteliWISE zdobywa medal więcej »

Interaktywny kiosk zaprasza do rozmowy

Inteligentna, ładna, pomocna i miło się z nią rozmawia. Takie są nowoczesne reklamy. Dzięki technologii oferowanej przez InteliWISE, każda firma może dysponować interaktywnym kioskiem informacyjnym, który zastąpi hostessę na targach, recepcjonistkę w firmie, sprzedawcę, przewodnika… Interaktywne stanowisko multimedialne z Awatarem InteliWISE od czerwca ‘obsługuje’ zwiedzających w Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym w Gdyni. Awatar, Wirtualny …

Interaktywny kiosk zaprasza do rozmowy więcej »

InteliWISE wspiera obsługę pacjentów

Zamawianie wizyty u specjalisty czy zasięgnięcie informacji on line w Centrum Medycznym Carolina Medical Center będzie łatwiejsze dzięki interaktywnemu asystentowi InteliWISE, który wita pacjentów na głównej stronie WWW.carolina.pl. Klienci będą też mogli łatwiej kontaktować się z obsługą dzięki nowemu kanałowi – dedykowanemu czatowi internetowemu. Strona www.carolina.pl, która już zdobyła 3 miejsce w rankingu na najlepszą …

InteliWISE wspiera obsługę pacjentów więcej »

Przewiń do góry