Internet Designers

Internet Designers dla Politechniki Wrocławskiej

Agencja Interaktywna Internet Designers przygotowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Politechniki Wrocławskiej opublikowany pod adresem pwr.wroc.pl. Zmiana strony WWW związana jest m.in. z wprowadzeniem nowych założeń identyfikacji wizualnej uczelni. Nowy projekt serwisu to nie tylko zmiana szaty graficznej, ale również całej jego struktury. Bogata ilość informacji prezentowanych na stronie uczelni wymagała przeprowadzenia pogłębionej analizy i […]

Internet Designers dla Politechniki Wrocławskiej więcej »

Internet Designers dla Leroy Merlin

We wszelkich projektach marketingowych Leroy Merlin kieruje się zasadą 'Ułatwić klientom realizację domu, o jakim marzą’. Dzięki nowej sekcji PRODUKTY na stronie interntetowej, każdy internauta będzie mógł przeglądać, wyszukiwać i porównywać towary oferowane w marketach Leroy Merlin. Obecnie w sekcji dostępnych jest ponad 200 produktów ze świata 'Ogrzewanie i Wentylacja’. Każdy produkt zawiera zdjęcie i

Internet Designers dla Leroy Merlin więcej »

Delecta uruchomiła serwis poświęcony gotowaniu

Prawie 2/3 Polaków codziennie, lub prawie codziennie, samodzielnie przygotowuje posiłki w domu (badanie Omnibus 01.05 PBS). Z tego właśnie powodu Delecta.pl to przede wszystkim inspiracja w gotowaniu. W ’Kąciku smakosza’ każdy internauta znajdzie ciekawy przepis do zastosowania w swojej kuchni. Ilustrowany zdjęciem oraz dokładnym opisem sprawi, że zaspokojenie podniebienia osób zgromadzonych przy stole nie będzie

Delecta uruchomiła serwis poświęcony gotowaniu więcej »

LeroyMerlin.pl doradza

Z początkiem marca Leroy Merlin Polska uruchomiło swój serwis internetowy prezentujący szeroki wybór porad dotyczących majsterkowania, wystroju wnętrz, ogrodu oraz materiałów budowlanych. Z badań, przeprowadzanych na zlecenie Leroy Merlin w grudniu 2003 r. przez SMG KRC MBC wynikało, że tylko 5% klientów DIY czyli branży zwanej 'Zrób to sam’ korzysta z internetu jako źródła wiedzy

LeroyMerlin.pl doradza więcej »

Sukces kampanii „Internet też medium”

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej „Internet też medium”, prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska, serwis internetowy tezmedium.pl odwiedziło ponad 50 000 osób. Według szacunków IAB Polska, do zakończenia I etapu działań reklamowych zaplanowanych do 20 września br., z serwisem zapozna się ponad 100 000 unikalnych użytkowników. Rosnące zainteresowanie www.tezmedium.pl skłoniło organizatora kampanii do

Sukces kampanii „Internet też medium” więcej »

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet

Rozpoczęła się kampania edukacyjna „Internet też medium”, prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem tezmedium.pl, aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet więcej »

Nowa odsłona Internet Designers

Agencja Interaktywna Internet Designers zmieniła swoją witrynę internetową (id.pl). Zmiana ta jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii firmy zapoczątkowanej w ubiegłym roku przekształceniem Internet Designers S.A. w dwie siostrzane firmy: agencję interaktywną full service oraz firmę Contium, realizującą projekty informatyczne. Zmianę serwisu WWW poprzedziła modyfikacja logo ID – zmianie uległa kolorystyka i kształt, przybyło nowe

Nowa odsłona Internet Designers więcej »

Scroll to Top