Inwestycje.pl

Inwestycje.pl: W co inwestować w 2009 roku?

Globalny kryzys finansowy, z którym mamy obecnie do czynienia, zmusza inwestorów do całkowitej przebudowy swoich portfeli inwestycyjnych oraz zmiany strategii pomnażania oszczędności. Burzliwe wydarzenia ostatnich miesięcy zachwiały dotychczasowym ładem, co na własnej skórze odczuli miliarderzy, których fortuny topniały w zastraszającym tempie. Doświadczenia minionego roku skłoniły wiele osób do opowiedzenia się po stronie bezpieczniejszych, ale i mniej zyskownych metod lokowania kapitału.

Inwestycje.pl: W co inwestować w 2009 roku? więcej »

Grupa Inwestycje.pl umocniła swoją pozycję w 2008 roku

Portale należące do Grupy Inwestycje.pl wygenerowały w 2008 roku 50 milionów odsłon. Średnia liczba unikalnych użytkowników miesięcznie wyniosła prawie 1 milion. Cały 2008 rok był dla Grupy rokiem stabilnego rozwoju, umacniania pozycji na rynku mediów internetowych, głównie w segmencie tematycznym Biznes-Finanse-Prawo. Ale to październik był najlepszym miesiącem, pod względem wyników czytelnictwa. Inwestycje.pl, najmocniejszy brand Grupy

Grupa Inwestycje.pl umocniła swoją pozycję w 2008 roku więcej »

Inwestycje.pl: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych

Serwis Inwestycje.pl przygotował raport tygodniowy: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych. 1 grudnia 2008 r. ING Bank Śląski uprościł ofertę kart przedpłaconych Maestro. Dziewięć typów kart zastąpił jedną kartą, którą wyposażył w chip zwiększający bezpieczeństwo użytkowania. Karta posiada ponadto nowe funkcjonalności, umożliwiające dokonywanie wpłat gotówkowych we wpłatomatach banku, oraz zmienianie dziennych limitów dla transakcji gotówkowych

Inwestycje.pl: Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych więcej »

Wspólny pakiet reklamowy dla Inwestycje.pl i Waluty.com

Grupa Inwestycje.pl wprowadziła wspólny pakiet reklamowy swoich dwóch największych portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. Połączenie oferty serwisów umożliwia klientom dotarcie do kilkuset tysięcy użytkowników jednocześnie. Billboard, skyscrapper, double billboard czy rectangle medium to jedne z najatrakcyjniejszych form reklamy oferowanych w Inwestycje.pl i Waluty.com. Decydując się na kampanię w jednym z serwisów, klienci E-Financial, wydawcy

Wspólny pakiet reklamowy dla Inwestycje.pl i Waluty.com więcej »

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę

300 – 22 500 zł w TVN-ie i od 700 do 35 300 zł w TVP1 – ile kosztuje dzisiaj reklama telewizyjna? Serwis inwestycje.pl postanowił sprawdzić ile reklamodawca musi zapłacić za reklamę swojego produktu w telewizji. Pomimo dynamicznego rozwoju nowych mediów reklamowych (zwłaszcza Internetu), palma pierwszeństwa na rynku reklamowym w dalszym ciągu należy do telewizji.

35 tys. zł za 30 – sekundową reklamę więcej »

Nowi Partnerzy CafeNews

Polski kombajn informacyjny poszerzył grono partnerów. Strategiczną współpracę nawiązano z Jobs.pl, z kolei partnerami medialnymi zostały BRIEF, Waluty.com, Inwestycje.pl i Nowoczesna Firma. Współpraca będzie miała charakter promocyjny i edukacyjny – współpracujące serwisy szerzą ideę RSS. Ponadto w najbliższym półroczu wszyscy partnerzy Cafe News zostaną zaproszeni do specjalnej akcji marketingowej.

Nowi Partnerzy CafeNews więcej »

Fundusze24.pl – nowy Wortal Funduszy Inwestycyjnych

Wortal Funduszy Inwestycyjnych WFI.pl zmienił nazwę na Fundusze24.pl www.fundusze24.pl. Dotychczasowy adres www.wfi.pl nadal pozostaje w użyciu. E-financial S.A., właściciel Grupy Inwestycje.pl, do której należy portal Fundusze24.pl zdecydował o zmianie, gdyż nowa nazwa lepiej oddaje charakter serwisu, jest atrakcyjniejsza dla reklamodawców, a w przyszłości pozwoli realizować szersze projekty, związane z inwestowaniem w fundusze inwestycyjne. E-financial S.A.

Fundusze24.pl – nowy Wortal Funduszy Inwestycyjnych więcej »

Scroll to Top