Isobar

Nowe projekty HYPERmedia dla Procter&Gamble

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) zakończyła realizację dwóch nowych projektów dla marki Pampers (Procter&Gamble). Na początku sierpnia w Internecie swoją premierę miała Akademia Zdrowego Rozwoju oraz nowa odsłona witryny www.niemowle.onet.pl związana z konceptem 'Spójrz na świat oczami dziecka’. Głównym celem akcji Akademii Zdrowego Rozwoju jest przybliżenie rodzicom świata małego dziecka i możliwość kontaktu z ekspertami Instytutu […]

Nowe projekty HYPERmedia dla Procter&Gamble więcej »

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR

Agencja interaktywna HYPERmedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate. Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku. 'Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR więcej »

Scroll to Top