Jacek Jankowski

Nie tylko dla młodych gniewnych

Popularność gier komputerowych w Polsce gwałtownie rośnie. Potwierdzić mają to rozpoczęte przygotowania do polskiej edycji znanego na całym świecie turnieju gier komputerowych „Kode5 Global Gaming Revolution”. Polski finał tej imprezy odbędzie się w Warszawie na początku kwietnia br. Turniej „Kode5 Global Gaming Revolution” zaliczany jest, obok World Cyber Games i Electronic Sports World Cup, do […]

Nie tylko dla młodych gniewnych więcej »

Nowy Dyrektor Zarządzający w AdAction

Jacek Jankowski objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w spółce AdAction. Będzie odpowiadał za bieżące kierowanie działaniami spółki i nadzór nad rozwojem nowych projektów. Przed rozpoczęciem pracy w AdAction Jacek Jankowski zarządzał firmą Ostryga. AdAction to nowa spółka zajmująca się rozrywką w Internecie, na urządzeniach mobilnych oraz w grach na komputery PC oraz konsole do gier. W

Nowy Dyrektor Zarządzający w AdAction więcej »

Grasz? – daj się zbadać

Wystartowało badanie na temat gier reklamowych oraz stosunku internautów do reklam w nich zamieszczanych. To druga edycja badania graczy, którą Ostryga e-ntertainment, agencja specjalizująca się w budowaniu wizerunku firm poprzez rozrywkę w Internecie, zamierza przeprowadzić w Polsce. Ankieta dostępna jest pod adresem www.ostryga.pl/ankieta. Reklama wyświetlania użytkownikom w trakcie dużego zaangażowania w grę komputerową ma znaczący

Grasz? – daj się zbadać więcej »

Ostryga dla Cinema City

Ostryga e-ntertainment, zajmującą się budowaniem wizerunku marek i produktów w Internecie poprzez rozrywkę, przygotowała gry do wakacyjnego konkursu wiedzy filmowej – Play Cinema City. Ostryga wygrała konkurs ofert zorganizowany przez sieć Cinema City Poland i odpowiada za przygotowanie całej mechaniki gry internetowej oraz wspomaga akcję działaniami w Internecie. Konkurs ruszył w niedzielę 1 lipca o

Ostryga dla Cinema City więcej »

Rozrywkowy marketing w łóżku

Trwa kampania wprowadzająca na polski rynek kolekcję pościeli Getzzz zaprojektowanej przez młodych polskich artystów. Akcja wykorzystuje niestandardowe formy promocji, w tym advergames (http://www.getzzz.pl/gry/upolujzwierzaka/). Za marketing on-line wykorzystujący rozrywkę odpowiada agencja Ostryga. – Stworzona przez nas gra skupiona jest wokół samego produktu, co sprawia, że zapamiętywalność marki jest znacznie wyższa niż przy łagodnym product placemencie. Rozwiązanie

Rozrywkowy marketing w łóżku więcej »

Ostryga na miniclip.com

Miniclip.com zaprosił do współpracy polską markę Ostryga, zajmującą się budowaniem wizerunku i promocją w Internecie przez rozrywkę. Dzięki temu gra „Ping pong” przyciąga do serwisu Ostrygi ponad 100 000 użytkowników dziennie. – Jest to dla nas duży sukces szczególnie, że działamy zaledwie od kliku miesięcy. Udało nam się jednak w tym czasie pozyskać już szereg

Ostryga na miniclip.com więcej »

OS3 multimedia tworzy Ostrygę

Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie. Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier  w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa

OS3 multimedia tworzy Ostrygę więcej »

Scroll to Top